PDA

Volledige versie bekijken : Wintertijd?

Michella
27 oktober 2008, 20:37
Even een vraagje van mij.
Als ik niet inlog staat de tijd onder het forum goed maar zodra ik heb ingelogt loop ik een uur voor. :confused::confused::confused:
Hebben jullie dat ook?

loraine
28 oktober 2008, 06:35
Nee, mijn tijd staat hier goed.
Zou niet weten hoe het zou kunnen, misschien dat de juiste persoon dit nog leest.

Groetjes Loraine en Rodan:)$

Hanneke
28 oktober 2008, 11:26
Ik ben ook bij de tijd hoor:)b

Chanel
28 oktober 2008, 18:00
Hier is alles ook op tijd.

De honden kunnen geen klok kijken, weten dus niet dat het wintertijd is..... en willen nu al om 17.00 eten (i.p.v. 18.00 uur):D.
Ben dus deze week langzaam aan het "rekken".

(Idem met uitlaten.)

Hoe zit dat bij jullie, of zijn wij nu van die "regelmatige types":o?

Beheerder
28 oktober 2008, 19:16
Even een vraagje van mij.
Als ik niet inlog staat de tijd onder het forum goed maar zodra ik heb ingelogt loop ik een uur voor. :confused::confused::confused:
Hebben jullie dat ook?
Dit komt doordat de instelling in je controlepaneel niet goed staan.
Even goed zetten en het probleem is opgelost.
Daar gaan we:
Boven in de menubalk klikken op Gebruiker CP (Gebruiker Controle Paneel)
Vervolgens kies je rechts in het menu voor Opties wijzigingen
Scroll naar beneden en daar zie je de Datum & Tijd opties.
Stel ze in zoals hieronder en voortaan loop je klok op het bouvierforum weer gelijk. ;)
O ja wel de wijzigingen opslaan, maar dat lijkt mij logisch

http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/tijd.jpg

Catootje
28 oktober 2008, 19:21
Ik liep zondagmorgen om kwart voor 7 (wintertijd) buiten met mijn kleine monster nadat ze me om kwart over 6 had laten weten dat het tijd was om op te staan.
Voor Yunishka was het gewoon kwart over 7 toen ze me wakker maakte en om kwart voor 8 gaan we altijd naar buiten , niks klok een uur terug :D.
Maar de rest van de dag verliep zoals anders op de normale tijden, dus alleen het opstarten was even aanpassen.
Wat de tijd op het forum betreft, die klopt.

Michella
28 oktober 2008, 20:16
Bedankt, ik ben weer bij de tijd!

Hanneke
30 oktober 2008, 12:55
Ik liep zondagmorgen om kwart voor 7 (wintertijd) buiten met mijn kleine monster nadat ze me om kwart over 6 had laten weten dat het tijd was om op te staan.

Voor Yunishka was het gewoon kwart over 7 toen ze me wakker maakte en om kwart voor 8 gaan we altijd naar buiten , niks klok een uur terug :D.
Maar de rest van de dag verliep zoals anders op de normale tijden, dus alleen het opstarten was even aanpassen.

Wat de tijd op het forum betreft, die klopt.

Babs had daar ook moeite mee,alleen liep ik niet kwart voor 7 buiten maar om 900.:)b Babs houdt namelijk van uitslapen,het is zo'n luie donder:)%