PDA

Volledige versie bekijken : Wie doet er mee met onze verhaal/fotowedstrijd

Ruben en Loes
19 november 2008, 17:05
Een leuke foto met een leuk verhaal? Ook dit jaar hebben wij van de redactie weer een wedstrijd bedacht waarmee u weer 4 leuke prijzen kunt winnen. Waar zijn we deze keer naar op zoek?Iedereen maakt wel eens wat leuks, ontroerends of zieligs mee met z’n boef of boeven. Zeker van de leuke en ontroerende momenten worden vaak foto’s gemaakt. Om deze foto’s te zien is natuurlijk al heel erg leuk, maar vaak is het verhaal bij de foto ook zeker zo leuk. Daarom zijn wij deze keer op zoek naar een leuke foto of foto’s met bijbehorend verhaal. Dit mag overal over gaan van zonvakantie tot wintersport en van Pasen tot Kerstmis. Alles kan en mag! Mail voor 20 januari 2009 uw verhaal en foto’s naar redactie@boe4.nl Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken .
Mocht u niet zo goed thuis zijn op de digitale weg, dan kunt u uw verhaal + foto’s voor 20 januari 2009 sturen naar: Redactie Boe4, Steeland 14, 4554 BS Westdorpe Indien wij de foto’s moeten retourneren, vermeldt dit er dan duidelijk bij! Wij kijken met spanning uit wat voor leuke verhalen er binnen komen. Veel schrijf- en fotografeerplezier!
Groetjes, Loes en Anja

Welke 4 prijzen zijn er te winnen?...surf snel naar www.boe4.nl

boevengek
19 november 2008, 22:34
LEUK!!!
Ik ga Eros overal achter volgen met een foto toestel!:D

Sandra.

Ylona
20 november 2008, 13:06
Welja, ik doe mee!!!

MaraJade
20 november 2008, 15:06
Ik ga ook een poging wagen....

Jolinda
20 november 2008, 21:10
Als zich een leuke situatie voordoet en ik heb toevallig de camera bij de hand, doen wij ook mee :)

Ruben en Loes
21 november 2008, 12:06
Dus hier een oproepje voor jullie bouviers komttiieeee
Lieve boeffies ga eens heerlijk uit jullie dakkie offfff kijk jullie baasjes superliefffffffffffffffffffffffffff aan eneuhhh doe eens wat ondeugends hihihi.

Heel veel groetjes en dikke knuffels voor jullie boeffies

Loes en Anja