PDA

Volledige versie bekijken : even voorstellen

labiena
28 november 2008, 20:05
Hallo ben labiena raven ben getrouwd met henk heb twee kids kimberly en joey.We hebben twee boomerhondjes buddy en blues.Als alles goed verloop krijgen we een bouvier pup in juni.met de naam brutus.Van de boefjespolder.

Kathy
28 november 2008, 21:03
Welkom op dit forum.
Pas maar op het is ernstig verslavend:D

jantina&rené
29 november 2008, 07:44
welkom op dit geweldige forum!!!!!!!!
en we willen natuurlijk foto's zien :)b

arie en jose
29 november 2008, 10:00
Hoi
Welkom op dit forum !!
Wat leuk dat jullie volgend jaar als het goed is een pup van de Boefjespolder krijgen.
Het zijn dan ook geweldige mensen en het is dan ook echt het wachten waard.
Ook wij hebben onze Vidar Bayla van de Boefjespolder.
Hij is nu 3 maanden en het is de allerliefste ondeugende en mooiste boef !!!

Jolinda
29 november 2008, 10:02
Ook namens ons van harte welkom!

annebasco
29 november 2008, 11:31
Welkom op het forum en veel lees- en schrijfplezier!

Pakkie
29 november 2008, 16:52
Hoihoi,

Het is tenminste geen allerlaatste-moment-besluit... Kunnen jullie wel zolang wachten???

Ach, boefjes genoeg hier te bewonderen, dat overbrugt vast wel die paar maanden:D

Elly de Roos
29 november 2008, 21:26
Hallo ben labiena raven ben getrouwd met henk heb twee kids kimberly en joey.We hebben twee boomerhondjes buddy en blues.Als alles goed verloop krijgen we een bouvier pup in juni.met de naam brutus.Van de boefjespolder.

Hoi Labiena, welkom op dit forum. En juni, jeetje dat duurt nog wel lang. Maar jhe wachten zal beloond worden. Ik ken Ary en Jolanda goed, lieve mensen en hun hart op de goede plaats voor de pups. Ik heb wel geen pup van hun, maar als de pups geboren zijn, kom ik altijd even knuffelen.

Groetjes

labiena
29 november 2008, 22:00
Dank jullie wel voor het fijne onthaal op deze site.We moeten zeker nog even wachten.Maar ik heb jolanda aan de lijn gehad en het was een heel fijn gesprek.Ik weet zeker dat het de moeite waard is om te wachten.We zitten zo weer in het nieuwe jaar en dan gaat het zeker snel.:)$

valerieenchris
30 november 2008, 08:06
Hallo allemaal,

Ik ben Valerie, getrouwd met Chris, en we zijn in het gelukkige bezit van onze superboef Micky sinds hij 7 weken oud is. Hij is onlangs 10 jaar geworden en nog altijd vol echte boevenstreken. Ik begin aan kleine dingetjes te merken dat mijneer toch een jaartje ouder wordt, maar hij nog even speels en vrolijk als toen hij een pup was. Het is een echte schrokop, valt aan op zijn eten alsof hij nooit wat te eten krijgt en ligt graag bij ons op schoot. Het is absoluut geen waakhond, blaft wel als er een vreemde binnenkomt, maar gaat dan vervolgens gezellig op zijn schoot zitten.
Hij is bang voor vuilniswagens en luchtbalonnen, maar maakt korte metten met de postbode:D. Voor de rest ligt meneer erg graag in ons bed als hij de kans krijgt en ligt de rest van de dag lui op de bank.
Het is echt een geweldige hond, en ik kan me een leven zonder hem niet voorstellen. Ik mag hopen dat het kalf 120 wordt!!

annebasco
30 november 2008, 10:54
Hoi Valerie, ook van harte welkom op het forum en Micky ziet er nog super uit, heel veel lees- en schrijfplezier!

MaraJade
1 december 2008, 18:09
Hoi hoi

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!!

Mara

Dazzle
2 december 2008, 15:54
Welkom op het forum en veel plezier, genoeg te beleven hier, afleiding genoeg, voor je het weet is het zo juni;)!
Maar,... een leuk vooruitzicht!