PDA

Volledige versie bekijken : gekke boef

valerieenchris
29 november 2008, 18:22
Onze boef Micky is onlangs 10 jaar geworden. Hij is vaak nog even speels en druk als toen hij pup was. Wat ons wel opvalt is dat hij sinds een jaar steeds meer geluiden maakt. Het is is geen janken, eerder een soort tevreden gespin of geknor. Als hij zich bijvoorbeeld uitrekt komt daar een heel arsenaal aan geluiden bij kijken. Het is wel erg grappig.
Het lijkt af en toe wel een kat. Komt gezellig (met z,n 40 kilo:() op je schoot liggen spinnen. Dit heeft hij voorheen nooit gedaan. Herkennen jullie dit?

Groetjes Valerie

Jolinda
29 november 2008, 20:03
heerlijk he zo'n boef op schoot!
het spinnen kennen we hier niet, het uitrekken met geluid wel.
Xantoz is 2, hoe zal het worden als hij 10 is? :D

nadientje
30 november 2008, 11:07
Haha het op schoot klimmen doet alleen onze jongste boef. De geluiden daarentegen maakt onze boef al vanaf dat we hem in huis hadden. Die kan werkelijk NIKS zonder geluid....:rolleyes:
Groetjes Nadine

annebasco
30 november 2008, 11:21
Nee, hier hebben wij geen ervaring met rare geluiden, behalve wanneer Basco sirenes hoort of klokken die luiden, dan is het feest, hij kijkt mij aan, gaat er helemaal voor klaar staan en huilt hij net zo hard mee, terwijl hij mij aan blijft kijken zo van: dat kan ik ook maar dan nog veel beter!

jantina&rené
30 november 2008, 13:51
Ja, klinkt heeeeellll bekend...
knorren en kreunen ..... hebben al onze boeven gedaan.
En Reza doet ook alweer leuk mee, die kan er ook wat van, zo jong als ze is
En euhhhh ...:rolleyes:..liggen niet alle boeven op schoot hihihihi., hier wel hoor...het liefst languit...en ook bij bezoek hoor, maakt ze geen bal uit... :D:D

jantina&rené
30 november 2008, 13:56
oh ja, en onze Jim kon ook heel goed mee zingen met liedjes op de radio
Als "soft Cell" begon met "teinted Love" dan ging Jim gelijk mee joelen ( nou is het ook wel een rotplaat) en als de plaat klaar was dan was hij ook weer klaar.
Elke keer als de plaat nu voorbij komt mis ik zijn gezang nog zo.....
Het zag er ook zo lief uit, hij had echt van die getuite lipjes hihi en hij deed zijn ogen er ook bij dicht

En als we per ongeluk de wekker vergeten waren uit te drukken ging hij ook volop "meezingen" totdat je hem uitdrukte ( extra hulp bij het wakker worden hihihi)

Catootje
30 november 2008, 14:58
Jazz maakt een soort knorrend geluid als ze blij of tevreden is.
Sinds een jaartje of zo maakt ze soms buiten een mieperig geluidje als ze een andere hond ziet die haar wel leuk lijkt, deed ze vroeger nooit.
En de laatste jaren snurkt ze als een bootwerker.
:D

valerieenchris
30 november 2008, 16:45
En ik maar denken dat Micky de enige was!! Ha ha, wat herkenbaar die verhalen van jullie. :)$