PDA

Volledige versie bekijken : Vrijetijdsbesteding

Chanel
11 december 2008, 18:39
Eindelijk..... de knoop doorgehakt.

Na een aantal jaren begon het weer te kriebelen om weer iets te gaan ondernemen met de honden ...... maar ja, wat hè?

Ben de afgelopen tijd behoorlijk bezig geweest internet af te speuren naar "iets leuks".
De reguliere cursussen kan ik zo onderhand wel dromen. Dus die sla ik maar over.

Afijn, ik ga zaterdag kijken en een proefles(sen) meedoen met een totaal scala van verschillende bezigheden, waar onder behendigheid, frisbee en (ik lach me nu al slap:D) Doggy Dance......!!!
Dus mocht Joop v.d. Ende weer een musical bedenken......!!!

Wordt vervolgd.

MaraJade
11 december 2008, 18:48
Hey Chanel

Wat leuk zeg. TOevallig geven ze waar ik train ook dogfrisbee en wordt er volgens mij ook Doggy Dance gedaan. Ziet er leuk uit.

Succes!

mara

jalybo
11 december 2008, 19:25
Heerlijk Doggie Dance met zo'n lompe Bouvier. Ik lig nu al dubbel. Maar wel leuk en idd weer heel iets anders. Succes en veel plezier. We zien jullie wel terug in het theater!!!!

nadientje
11 december 2008, 20:28
Leuk, ben benieuwd hoe het gaat! :D Als je met je boeffie voor die doggy dance gaat oefenen kun je in ieder geval veel publiek verwachten (ervaring :rolleyes:)
Enne vergeet geen eventuele foto's van een dansend boefje te plaatsen!!
Groetjes Nadine

vera
11 december 2008, 20:33
Hihi Doggy dance....wat leuk:D
Ik weet dat Francine met Eros het ook heeft gedaan.....
Volgens mij ging dat best goed!!!
Nou, wens je i.i.g veel succes en misschien zien we je nog eens op tv(I)

Ylona
11 december 2008, 21:24
Kun je d'r ff een videootje van maken? Een bouvier op doggydance. Goh, 't is weer iets anders. LOL!

Hartstikke leuk, dat wordt vast heel veel plezier. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen!

Ebonoss
11 december 2008, 22:15
Heerlijk Doggie Dance met zo'n lompe Bouvier. Ik lig nu al dubbel. Maar wel leuk en idd weer heel iets anders. Succes en veel plezier. We zien jullie wel terug in het theater!!!!

;)Nou lompe bouvier....bouviers kúnnen lomp zijn als ze dat goed uitkomt! Maar ze kunnen ook héél gracieus en soepel bewegen hoor, en ik denk dan ook dat ze heel wel in staat zijn om een goed figuur te slaan met doggy dancing.... vind het een heel leuk idee van Chanel, volgens mij de 1e forummer die deze tak van sport gaat beoefenen.
:DWaar kan ik kaartjes bestellen?? ik kom zeker kijken!

Kathy
11 december 2008, 22:27
Hoi Chanel
Hartstikke leuk.
Als de spagaat er door is graag foto's,niet voor jou maar voor de boef.:D

Catootje
12 december 2008, 08:58
Gaaf om weer wat met je honden te gaan doen!
Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden.
Wel effe verslag uitbrengen hé?

valerieenchris
13 december 2008, 07:46
Nou Chanel, laat je even weten hoe het is gegaan? Ik lig al dubbel bij de gedachte alleen. Ik hoor er de laatste tijd veel over. Ziet ook erg grappig uit.:D

groetjes Valerie en een dikke knuffel van Micky:)$:)$

Henk&Boyke
13 december 2008, 08:42
Hou ons op de hoogte en veel plezier.
Niet vergeten je balletschoentjes van je zelf ook mee te nemen bij de dance:p

Chanel
14 december 2008, 14:18
Nou als jullie willen lachen moet je hieraan mee gaan doen:D

Men doet een (boef dus grote) stap voorwaarts. Vervolgens moet je hond onder je been doorlopen.... en vise versa. Lijkt heel makkelijk, maar niets is minder waar. Een rondje om je heen draaien. Een salto maken. Tussen je benen doorkomen en dan voor of achteruit meelopen.... en dat allemaal op muziek.

Er waren mensen bij die dit op wedstrijdniveau deden. Aan het einde sprong de hond bij hen op de rug (zien jullie het voor je met een boef van ruim 40 kg, lig je gelijk op je gezicht ..........:o).

Ik heb een half uur ondersteboven gehangen en "Chanel kom" lopen roepen.

En zij me maar met die grote ogen aankijken, zo van:

"Wat doe je ontzettend maf! Hééé, ik ben gefokt voor drijven, voor waakhond, ik ben stoer hoor!!! Rondjes draaien:confused: dacht 't niet! Wat voor onzin heb je nu toch in hemelsnaam voor mij bedacht......:p...."

Sorry Joop....... we gaan andere talenten aanboren!

annebasco
14 december 2008, 14:30
Ik zie het al helemaal voor me, Chanel maar kijken met die grote bruine ogen, zo van vrouwtje dat meen je niet hoor, daar doen wij echt niet aan mee, zoek maar iets boefwaardigers uit dan wil ik er graag aan meewerken, op naar de volgende uitdaging!

Catootje
14 december 2008, 15:12
:D
Ik zie het hélemaal voor me.
Jij ondersteboven en Chanel die je verbaasd staat te bekijken :lol:.
Leek me ook niet echt iets voor jou en Chanel, maar het is het proberen waard!
En wat gaan jullie nu doen? Al een nieuwe uitdaging gevonden?

Ylona
14 december 2008, 15:26
Geweldig!!!!:D Ik zie het inderdaad voor me hoe zo'n boef staat te kijken (en dat kunnen ze, die lummels) terwijl jij er al ***lig bijstaat en je nog ***liger gaat voelen omdat je boef je zo aan staat te kijken. Ik kan me voorstellen dat je op zoek gaat naar een andere vrijetijdsbesteding. Wel jammer voor ons, nu missen we wel heeeeeele leuke filmpjes op het forum.....

Dazzle
14 december 2008, 15:41
We hadden het er al uitgebreid over gehad, maar hier ook maar even dan een reactie. Was leuk geprobeerd:D, hahaha...
Veel plezier met het vervolgproject!

MaraJade
14 december 2008, 16:46
Hey Chanel

Ik zie het al helemaal voor me. Wel een leuk idee hoor. Maar met een boef lijkt het me inderdaad niet zo heel erg makkelijk. Hihi...

Maar wat ga je nu dan doen?

Groetjes

mara

aljanssen
14 december 2008, 18:20
Knap dat je het hebt geprobeerd, ik zie het voor me hoe zo'n eerste keer zal verlopen met een boef. Toch lastig denk ik.
Groet Joke en Asta

Joani
22 maart 2009, 14:07
ik zie dat dit een verouderd topic is, maar op youtube een filmpje opgezocht van een bouvier die doggie dance dioet! hier de link:

http://www.youtube.com/watch?v=C-dyN09gaL8

Chanel
22 maart 2009, 14:46
Het ziet er makkelijk uit, maar ik weet hoe moeilijk het is!
Heel knap gedaan!

(Chanel ligt hier met haar pootjes over de ogen:o).

Francine
22 maart 2009, 20:03
Zoals Vera al schreef heb ik dit inderdaad gedaan met Eros. Wij hebben heel veel plezier gehad ermee en ik moet zeggen dat het best aardig ging. Was wel blij dat ik lange benen heb ;). Eros was inderdaad wel wat lomper dan de andere honden die meededen maar hij heeft echt zijn best gedaan en ach als je maar plezier heb met z'n 2en. Eros vindt echt alles leuk om te doen. Ik heb toen ook gezocht naar andere dingen na de gewone cursussen en zodoende kwamen wij in de doggydance. Behendigheid hebben wij ook gedaan en dat was ook heel leuk. Is speuren niks voor jullie? Ook dit hebben wij gedaan en doen het nog steeds saampjes.
Sukses met het volgende project!

bella
22 maart 2009, 21:31
Hoi Chanel,

wat een leuk idee. Hou ons wel op de hoogte want ik ben erg benieuwd hoe een lompe boef danst. Groetjes en veel plezier,
bella

Chanel
22 maart 2009, 21:40
Hoi Chanel,

wat een leuk idee. Hou ons wel op de hoogte want ik ben erg benieuwd hoe een lompe boef danst. Groetjes en veel plezier,
bella

Nou Bella, ik heb mijn uiterste best gedaan en een uur voor paal gestaan, maar die van ons willen niet dansen ......... helaas...... (de balletschoentjes zijn te klein vrees ik:o).

jantina&rené
23 maart 2009, 09:24
Nou Bella, ik heb mijn uiterste best gedaan en een uur voor paal gestaan, maar die van ons willen niet dansen ......... helaas...... (de balletschoentjes zijn te klein vrees ik:o).

Misschien is paaldansen iets ( als je toch voor paal staat dan maar met een paal erbij.....:D)

MaraJade
23 maart 2009, 13:08
Heeft iemand al toevallig Dogfrisbee gedaan?

poly
23 maart 2009, 15:51
Lijkt me leuk voor de honden maar ben er zelf te onhandig voor. (kan niet gooien)
Ik heb al vaak over hekken moeten klimmen om de bal weer terug te halen of staan de honden weer op een kluitje onder een boom ofzo met een verwachtingsvolle en tegelijkertijd ook teleurgestelde blik van: komt-ie nog? waar gaat-ie vallen? waar blijft-ie nu. Dan hangt er weer een dummy in die boom.

bella
23 maart 2009, 22:51
wat jammer nu Chanel, ik had mij zo verheugd op een filmpje met jullie in de hoofdrol. Allebei een tutu aan en dansen maar.
Maar alle gekheid op een stokje ik begrijp het wel. Toen Boef klein was heb ik hem geleerd "onderdoor" ik met gespreide benen en hij er tussen door. Was heel leuk toen hij klein was. Soms doet hij het nog wel eens (ik blijf proberen) met als gevolg dat ik gelanceerd wor.
groetjes, Bella