Volledige versie bekijken : 1ste show met Hazara
Enka & Tosca
15 december 2008, 16:53
Hallo!
Zaterdag de eerste show gelopen met Hazara, ons nieuw pupje. Ze heeft een veel belovend behaald wat dus goed is he! Haar broertje Hoss, heeft ook een veel belovend behaald! Het enigste min puntje dat de keurder zei van haar, was dat het haar wat te zacht is, anders was het een mooi boefje zei hij.
We waren dus super content!
Intussen hebben we Hoss ook terug gezien, en zijn we doorgereden naar een ander broertje uit het nest, Baffo in Achel. Wel leuk om ze nog eens terug te zien na 6 weken!
Groetjes Steffi
annebasco
15 december 2008, 17:01
Van Harte Gefeliciteerd met dat mooie resultaat van Hazara en Hoss! Knufje voor beide van Basco!
MaraJade
15 december 2008, 17:22
Hoi hoi
Van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Groetjes
Mara en :)$ Beau
Kathy
15 december 2008, 19:35
Het lijkt mij logisch dat je pup zacht haar heeft.Heeft de keurmeester nog nooit van puppyvacht gehoord.:D
Gefeliciteerd met het mooie resultaat.
Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op shows!!!
Ebonoss
15 december 2008, 22:19
Hé Steffi, wat een prachtig resultaat, maar dat kan ook niet anders met zo'n mooie moeder als Enka!
(l)Proficiat en een dikke knuffel voor Hazara.
Heb je foto's van Enka en Hazara??
Ylona
16 december 2008, 09:22
Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat!
Dazzle
16 december 2008, 09:52
Proficiat!
Heel mooi resultaat!
Chanel
16 december 2008, 17:05
Van harte gefeliciteerd!
Inderdaad, zoals Kathy schrijft, heeft een pup nesthaar. Ooit wel eens gehoord van een pup met een stug vacht:o?
Catootje
16 december 2008, 18:20
Van harte met het behaalde resultaat! :applaus:
Enka & Tosca
18 december 2008, 20:06
bedankt allemaal!
Ja dat dacht ik ook, dat een pup altijd zacht haar heeft. Nuja, vergeleken met de andere bouvier'baby' die drie maand ouder was, was er misschien wel een verschil in het haar qua ruwheid.. Nuja, ik ben enorm tevreden met het resultaat!
En Ebonoss, ja ik heb enkele foto's met Enka en Hazara, zal ik ze je even doorsturen via mail anders?
Marianne&Hoss
18 december 2008, 21:17
Hallo alemaal,
Afgelopen zaterdag was voor ons echt een topdag! We waren al apetrots op ons mooie boefje en dat hij zo'n mooi resultaat haalde net als zijn zusje was echt super, ook superleuk om die 2 samen te zien, Hoss kende Steffie nog heel goed en de pret kon dus niet op!! Maar in de ring deed hij het keurig en ja die van 3 maanden ouder had natuurlijk al een betere vacht, logisch dus dat die 1 werd maar we hadden allebei veelbelovend !!
En nu op naar Moeskroen,
Groetjes en allemaal een pootje van Hoss
Ruben en Loes
18 december 2008, 21:55
Super resultaat van harte en een dikke knuffel voor de showboef(fie)
Loes Ruben en Xero