Volledige versie bekijken : Storing Bouvierforum
Beheerder
19 december 2008, 19:35
Doordat 1 van de harde schijven op de server kuren vertoonde was het bouvierforum tijdelijk onbereikbaar.
Inmiddels is deze schijf vervangen.
Door de Raid functie zijn er geen gegevens verloren gegaan.
Helaas is de praktijk vaak zo dat als 1 schijf het begeeft de andere er vaak achteraan gaat.
Indien dit gebeurt zal het bouvierforum weer even tijdelijk onbereikbaar zijn.
Natuurlijk hoop ik van niet.
1 lichtpuntje is dat de server is voorzien van Raid (zoals ik al boven schreef)
Gegevens gaan er dus gelukkig niet verloren.
Ylona
19 december 2008, 21:25
Hoi Anton, fijn dat je 't meldt. Als we niet op het bouvierforum kunnen weten we in elk geval waarom en dat jij er wederom keihard mee bezig bent.
Sterkte met de servers enzo. Ik heb er geen verstand van (wel van de programma's maar niet van de programmatuur) dus ik vind het allemaal abacadabra en vreeeeeeeeeeeeeeeselijk knap van iedereen die het wel allemaal snapt.
Succes,
Chanel
19 december 2008, 22:10
.......................... dus ik vind het allemaal abacadabra en vreeeeeeeeeeeeeeeselijk knap van iedereen die het wel allemaal snapt.
Succes,
Troost je, ik snap het ook niet hoor:o!!!
Hanneke
20 december 2008, 07:37
Ik snap het allemaal wel ,maar ben dan ook niet blond:p
Ik hoop dat de schijf niet zijn broer achterna gaat ,want dan hebben de dames/heren forumverslaafde wel een probleem. Er moet dan wel iets van een crisis opvang komen;)
Kathy
20 december 2008, 08:11
Snap het ook helemaal.Ik wens de nieuwe schijf een zeer lang en geheugen vol schijfleven.
Als als alles op z'n kont gaat heeft Hanneke genoeg ruimte om het hele forum op te vangen
Dazzle
20 december 2008, 11:44
Wel dan even nu al regelen die crisis opvang, want als de boel eenmaal plat ligt dan is het te laat.:D
Alles is in ieder geval momenteel weer goed geregeld en onder controle door Anton! SUPER!
annebasco
20 december 2008, 12:00
Zoiets kan gebeuren die harde schijf krijgt ook zoveel te verwerken, nu maar hopen dat de andere heel blijft en Anton heeft er vast nog wel een in voorraad voor het geval dat...
Anton bedankt weer voor de service!
Hanneke
20 december 2008, 16:00
Snap het ook helemaal.Ik wens de nieuwe schijf een zeer lang en geheugen vol schijfleven.
Als als alles op z'n kont gaat heeft Hanneke genoeg ruimte om het hele forum op te vangen
Jullie zijn welkom hoor ,mooi gebaar he zo vlak voor de feestdagen:)