Volledige versie bekijken : Regen
edwin44
29 oktober 2004, 21:01
Het is weer de tijd van het jaar, herfst en dan weer de winter, dit is het
getijde dat ook mijn hond heerlijk vindt, de wind en de regen en samen
met de baas op pad door de bossen en velden, ongeacht het herfstige weer.
Hij vindt het prachtig en ik ook, alleen.......bij thuiskomst is hij zeiknat
en hoe droog je zo'n natte hond ? handdoeken en een fohn... en voor
de rest binnenhouden en maar afwachten tot hij zelf opdroogt
of hebben jullie een betere tip om hem snel droog te krijgen...
Zagaha
30 oktober 2004, 09:01
Hoi, ik gebruik sinds een tijdje een grote pet-towel. Dit is een soort zemelap en neemt ontzettend veel vocht op. Je maakt er de hond niet kurkdroog mee, maar je haalt veel meer vocht uit zijn vacht dan met een normale handdoek.
Bovendien vind ik het een mooie bijkomstigheid, dat je tevens een hoop vuil uit de vacht haalt. Ik heb drie boeven en dus zet ik altijd een emmer water neer, voor als we terug komen van het wandelen. Dan kan ik namelijk de pet-towel geregeld uitspoelen(wat overigens ook echt nodig is). Ik heb sinds dien veel minder zand in huis liggen en de honden zijn mede daardoor ook weer sneller droog.
Sophia
2 november 2004, 13:03
kun je ook uitleggen wat een pet- towel is? Als ik het vertaal kom ik op een dierenhanddoek uit en deze heb ik nog nooit ergens gezien!
Groeten Sophia
Francine
2 november 2004, 13:24
Hoi Sophia,
Ik heb hier de koker voor mij en het heet gewoon Pet-Towel. Het zit in een koker om vochtig te blijven net zoals je zo'n zeem voor de auto heb. Je kunt meer informatie vinden op www.pettowel.nl (http://www.pettowel.nl/). Ik heb de mijne bij dierenspeciaal zaak Faunaland gekocht. Hoop dat je er een kunt vinden want het is ideaal.
Groetjes, Francine
djara
3 november 2004, 08:18
Hallo
Ik heb ook een pet-towel. Deze heb ik bij Pets Place gekocht. Het is best wel een dure handdoek, maar is zijn geld zeker waard. Sinds ik deze pet-towel heb gebruik ik nooit meer een gewone handdoek.
Groetjes Renske