PDA

Volledige versie bekijken : Hoe is het nu met Bodo?

Ylona
29 januari 2009, 22:45
Zoals jullie hebben kunnen lezen, was er begin januari nogal wat te doen om Bodo, een x bouvier/dobermann die op 13,5 jarige leeftijd, ik kan het niet anders zeggen, bij het asiel werd gedumpt. Het oude mannetje was zo ongelukkig in het asiel dat er snel wat moest gebeuren. Buurman en oppas Sjaak bleek redder in nood.

We zijn nu een paar weekjes verder en het gaat werkelijk geweldig met Bodo en Sjaak. Ze genieten volop van elkaar. Als Sjaak weggaat huilt Bodo heel even, voor de rest ligt hij op de bank te maffen, zit hij uit het raam te kijken of ligt hij op zijn bot te kluiven. Lopen doet hij nog prima maar hele einden kan hij niet meer. Zijn achterpoten 'slepen' iets. Het manneke is heel gemakkelijk in de omgang, ook met andere honden. Hij heeft een paar kleine ongelukjes gehad in huis maar nu hij helemaal gewend is, is er geen plas meer van 'm gevonden. En dat was toch de reden om hem af te staan.:-@

Afijn, dat stuk sluiten we maar af. Bodo heeft een goed baasje aan Sjaak en Sjaak geniet volop van Bodo. Straks wordt het weer voorjaar en dan gaan de beide heren vissen samen. 's Nachts saampies langs de waterkant bij de IJssel. Ik denk als ik Bodo zo zie, dat hij nog wel een tijdje meekan. Ik hoop het ook een beetje. Bodo is echt opgeknapt in de afgelopen weken, zijn oogjes staan een stuk helderder.

Eind goed, al goed.

nic
29 januari 2009, 22:47
Heel fijn om dit te lezen!

Catootje
29 januari 2009, 22:52
Daar krijg je een warm gevoel van, ik zie ze al helemaal zitten, daar samen aan de IJssel (l).

Ylona
29 januari 2009, 22:53
Heel fijn om dit te lezen!

Niewaar? Jij hebt toen ook zo enorm meegeholpen .... Kan me voorstellen dat je het graag wilt weten. Ben ook blij dat ik ze in de directe omgeving heb hoor, ik geniet er altijd weer van als zoiets zo goed afloopt en ik daar van mee mag genieten ... heerlijk.

Af en toe mag ik zelf ook even aan de wandel met Bodo, als Sjaak wat langer weg is. En 't is zo'n lief beest, ik snap er niks van dat hij gedumpt is. Pffff. Hij is nog speels ook, vindt knuffelen heerlijk. Er mankeert helemaal niks aan, behalve dat hij een ouwe man is. Nou čn?

Afijn, 't is goed nu.

Nog dank voor je hulp!!!

Kathy
29 januari 2009, 23:58
Blij om dit te horen.TOPPIE:D

Heleenstorm
30 januari 2009, 07:51
Ik vind dit toch zo fijn om te lezen!
Ik kan er wel om huilen, zo mooi.
Ik ken Sjaak niet maar ik vind 'm geweldig!

Dazzle
30 januari 2009, 09:27
Echt super om te lezen!
Hoop dat ze nog lang van elkaar kunnen genieten.(l)
Ennuhhh dat samen vissen..... willen we (tegen die tijd) dan wel een foto van zien, kunnen we meegenieten.:D

nadientje
30 januari 2009, 12:03
Heel fijn om te lezen (l)

annebasco
30 januari 2009, 12:14
Prachtig verhaal en ik hoop dat Sjaak en Bodo nog vaak kunnen gaan vissen.

Henk&Boyke
30 januari 2009, 12:18
Super om te lezen, geweldig, er bestaan toch nog sprookjes;)

MaraJade
30 januari 2009, 13:24
Wat een superberichten over Bodo en Sjaak. Geweldig.

Ylona
30 januari 2009, 15:21
Ik heb Sjaak vanmiddag verteld dat we nog wel ff fotootjes moeten hebben, gewoon voor de leuk en dan krijgen we er pas echt een goed beeld bij of niet dan?

Vooral die van aan de waterkant. Maar daar moeten we nog even op wachten.

Chanel
30 januari 2009, 18:40
Geweldig dat die twee elkaar "gevonden" hebben.

We wachten met smart op de foto's!!!

aljanssen
30 januari 2009, 18:45
Heel fijn om te lezen dat er zo'n goede match tussen die twee is daar wordt je blij van.
Groet Joke en Asta.

Hanneke
31 januari 2009, 09:02
Super dat soort berichten

jantina&rené
1 februari 2009, 14:04
kippevel.............geweldig

Linda & Kenneth
5 februari 2009, 19:52
Ik ben nu al fan van Sjaak!!!
Denk dat we een fanclub moeten oprichten.

En Sjaak, als je in zuid-limburg bent kom je maar met je oudje(l) hier een
lekker stuk vlaai eten.