PDA

Volledige versie bekijken : Wijzigingen accounts

Beheerder
6 februari 2009, 19:25
Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd op het bouvierforum betreffende de accounts

Wachtwoord wijzigingen
Om veiligheidsreden is het raadzaam om elke 6 maanden het wachtwoord te wijzigen.
Om die reden zal vanaf maandag 9 februari automatisch het bouvierforum controleren of het wachtwoord niet ouder is dan 6 maanden.
Indien dit niet het geval is zal het bouvierforum zelf melding geven dat het wachtwoord gewijzigd moet worden.

Fotoalbums
Zoals beloofd is de opslagcapaciteit van de fotoalbums op het bouvierforum uitgebreid.
Deze is per direct verdubbeld in opslagruimte.
Het aantal foto's wat in de albums geplaatst kan worden is eveneens verdubbeld.
Van 500 naar 1000 foto's.
Een album kan maximaal 100 foto's bevatten.

Het beheerdersrecht van de albums is gewijzigd naar 100%
( beheerder album heeft full administratie rechten)

Bouviergalerij
De opslagcapaciteit is verhoogt voor de gebruikersgroepen Goldmember en Cupresbezitter.
Goldmembers was 200Mb is geworden 250Mb
Cupresbezitters was 250 Mb is geworden 300 MB

annebasco
6 februari 2009, 19:59
:u: Dank je wel Anton, ik denk dat ik voortaan maar elke uitlaatbeurt mijn fotocamera meeneem want om nu nog over de capaciteit te gaan dat zal niet meevallen denk ik, maar ik doe mijn best hoor.

Ebonoss
7 februari 2009, 11:40
(I)hihihi Annebasco, doe ik ook en ik ben al een héél eind op weg, ik heb zelfs al een externe harde schijf moeten kopen......

:DAnton, bedankt dat je tegemoet komt aan mijn fotografiewildgroei!!!!

annebasco
7 februari 2009, 11:55
(I)hihihi Annebasco, doe ik ook en ik ben al een héél eind op weg, ik heb zelfs al een externe harde schijf moeten kopen....!!!!

Ja Ebonoss ik had ook al 500 GB extra, wel zo veilig voor als de harde schijf van de computer crasht, dan is tenminste niet je hele oude testament verloren!:ii: