Volledige versie bekijken : ecards plaatsen!?
mirjam25
20 februari 2009, 12:25
mijn vraag is ,zijn: kan je zelf ook een ecard plaatsen en hoe gaat dat dan , ik durf het nog niet uit te proberen een foto gewoon plaatsen lukt me wel , ik zie wel van forumleden ecards maar kan iemand makkelijk uitleggen hoe je ze plaatst en of het wel kan enz...
:dank:
Dazzle
20 februari 2009, 14:24
Boven in blauwe balk staat... Zoeken.
Dit aanklikken, invullen.. "uitleg ecard plaatsen" en circel.. "berichten tonen", aanklikken.
Kom je bij uitleg van foto's en ecard plaatsen/verzenden, etc...
mirjam25
20 februari 2009, 14:55
:lach1: oke bedankt voor je hulp , ik ga zodra ik weer foto's gemaakt heb het eens proberen ik heb gisteren alle foto's op cd gezet en mijn pc weer opgeruimd/opgeschoont dus ga het later proberen :dank:
mirjam25
20 februari 2009, 15:08
ik heb het geprobeert maar er gebeurt niets, ik heb het uitleg ecard plaatsen getypt en er gebeurt erna verder niets geen cirkel met berichten tonen enz.. na zoeken staat er alleen wat ik getypt heb heb ook meerdere woorden zoals ecard plaatsen geprobeert enz ???
ik had je hulp overgeschreven en de stappen gevolgt maar niets helpppp?
Wilma
20 februari 2009, 15:17
Bedoel je ecards plaatsen via ecards of wil je ecards verzenden via de fotogalerij?
mirjam25
20 februari 2009, 15:18
ik bedoel eigenlijk zelf plaatsen via ecards of dat kan en hoe?
Wilma
20 februari 2009, 15:27
Volgens mij moet dit via Anton (beheerder).
Ik stuur zelf weleens foto's via ecards via mijn fotocamera maar die zie je nergens staan.
mirjam25
20 februari 2009, 15:38
oke dan weet ik dat,:dank: ik was er erg nieuwsgierig na leek me leuk, ik had ooit een leuke foto voor verjaardagkaart van tommy gemaakt vandaar enz, foto's plaatsen dat spreekt voor zich via de bouviergalerij dat lukt me wel hihi