Volledige versie bekijken : Regiowedstrijd was succesvol
Pakkie
8 maart 2009, 19:54
Freddy en Seven kunnen op een succesvol weekend terugkijken.
Van tevoren wisten we al wel dat we niet op een podiumplaats konden rekenen, dus dat was ook niet ons doel. Ons doel was verbeteren ten opzichtte van eerder gedane wedstrijden en dat is gelukt!
Met zijn 93 punten op het speuren gister, had hij vandaag 80 punten op appèl en 82 op pakwerk. Niet echt geweldig en volgens veel mensen ronduit slecht, maar wij weten hoe Seven is op wedstrijden en proberen elke keer gewoon een beetje beter te worden. En het was beter, dus missie geslaagd.
Freddy heeft nu de opdracht door te blijven trainen zoals hij altijd doet om te proberen Seven rustiger te krijgen wanneer dat gewenst is.
Ooit gaat het lukken...:D
loraine
8 maart 2009, 20:07
mag dan niet volgens sommigen perfect geweest zijn, als jullie er maar tevreden over zijn. Dat zijn jullie, blijkt dus.
Proficiat bij deze met de behaalde resultaten.(l)
Catootje
8 maart 2009, 20:14
Wat anderen vinden of denken is totaal niet van belang.
Jullie maken vorderingen met Seven en dát is wél van belang!
Gefeliciteerd met het feit dat jullie tevreden zijn.
Heel veel succes verder!
Ylona
8 maart 2009, 21:04
Naah, ik weet niet waar jullie de lat leggen maar die puntenaantallen haal ik dus écht niet met mijn jongetjes, dusseh ... van mij dikke duim omhoog hoor!
En weet je, die podiumplaatsen zijn leuk maar daar doe je het toch niet persé voor .... werken, trainen en plezier met je hond, da's toch het aller-, aller-, allerleukste!!!
Gefeliciteerd met een geslaagd weekend ....:D
Henk&Boyke
9 maart 2009, 05:31
Prachtig resultaat wat jullie hebben behaalt.
Wat andere vinden.... is niet van belang, gaat toch meer om
de combinatie van lekker bezig zijn en samenspel van baas en boefke.
Verbetering van de vorige keer is alleen maar mooi meegenomen,
nogmaals proficiat:)b.
jantina&rené
9 maart 2009, 08:59
Nou van ons ook proficiat hoor, is toch hartstikke goed joh
Hanneke
9 maart 2009, 10:03
Ook vanuit Ede de felicitaties ,wij doen het in elk geval niet na.
Babs beheerst het pakwerk best wel goed ,maar dan betreft het wel belegde broodjes die ze van tafel pakt.:-#
annebasco
9 maart 2009, 10:36
Proficiat, wat is het mooi dat het goed gaat en plezier voor beiden, zowel baas als hond is het allerbelangrijkste, felicitatieknuf van Basco!
kenter
9 maart 2009, 11:07
Ook vanuit Ede de felicitaties ,wij doen het in elk geval niet na.
Babs beheerst het pakwerk best wel goed ,maar dan betreft het wel belegde broodjes die ze van tafel pakt.:-#
Van harte gefeliciteerd Carmen, enne Babs, dat pakwerk doen die van ons ook uitstekend..:p
MaraJade
9 maart 2009, 11:56
Hoi Carmen
Zolang jij en Freddy maar tevreden zijn over het resultaat, dat is toch het belangrijkste?
Groetjes
Mara
nadientje
9 maart 2009, 13:52
Maakt niet uit wat anderen ervan vinden. Jullie mogen trots zijn op Seven hoor! Toch gefeliciteerd!!
Groetjes Nadine