PDA

Volledige versie bekijken : Kwalificatiewedstrijd

MaraJade
11 maart 2009, 12:56
Hoi hoi

Op 5 april hebben Beau en ik onze eerste kwalificatiewedstrijd van de Breitensport. Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om het te gaan proberen. We zien wel waar het schip strand.

Hoop dat jullie voor ons willen duimen of misschien zelfs ons willen komen steunen langs de zijlijn?

Het is bij Dierencentrum Sevenum in Sevenum op 5 april van 10 tot een uur of 4 wat ik begrepen heb.

Groetjes

mara

Henk&Boyke
11 maart 2009, 12:59
Veel succes gewenst en we duimen voor jullie.

Ik moet wel bekennen heb nog nooit van Breitensport gehoord:o.
dus ga eens kijken wat het is

dikke :)$ van Flemming voor Beau

MaraJade
11 maart 2009, 13:42
Hey Henk en spetter Flemming

Breitensport is een combinatie van gehoorzaamheid en behendigheid.

http://www.breitensport.nl/

Hier kun je meer info vinden.

Het is erg leuk en ik moet zeggen dat Beau zich ontzettend amuseert. Er zijn nog niet zo heel veel boefjes in de Breitensport.

Bedankt voor het succes wensen en het duimen. Ik heb er toch wel zin in.

Beau bedankt Flemming voor de :)$ en geeft een dikke :)$ terug.

Groetjes

mara

jantina&rené
11 maart 2009, 14:02
ook namens ons heel veel succes.
Ik heb er ook over gedacht om in de toekomst Breitensport te gaan doen met Reza, alleen is niet echt bij ons in de buurt een club die dat doet.
Over 3 weekjes moeten we examen doen in de gehoorzaamheid B
Daarna kan ik bij deze hondenschool verder met de recreanten en daar doen ze ook een beetje behendigheid en gehoorzaamheid door elkaar. ( is allen niet officieel)
Dus ik ga eerst eens kijken of dat wat is...

En Henk, kun je niet beter met flemming naar de jachttraining :D:D

MaraJade
11 maart 2009, 14:24
Hoi Jantina

Ik vind Breitensport geweldig. Maar er is nog een vereniging of een bond voor Breitensport. Misschien hebben die wel cursussen bij jou in de buurt?

Als Sevenum niet te ver voor je is, misschien kun je dan komen kijken?

Succes met Reza, weet zeker dat ze haar examen goed gaat halen.

Wanneer is het? Dan ga ik voor jullie duimen.

Groetjes

Mara

loraine
11 maart 2009, 14:26
Ziet er leuk uit Mara. Heb de foto's bekeken. Zie dat jij het treft. Bij jou is er een in de buurt. Hier is niets in de buurt.
Weer het bekende zuiden des lands. :confused:
Had er nog nooit van gehoord. Is idd zoals ik het zie, behendigheid.

Hier is in Echt alleen maar een KC. Met het bekende programma.

MaraJade
11 maart 2009, 14:28
Ziet er leuk uit Mara. Heb de foto's bekeken. Zie dat jij het treft. Bij jou is er een in de buurt. Hier is niets in de buurt.
Weer het bekende zuiden des lands. :confused:
Had er nog nooit van gehoord. Is idd zoals ik het zie, behendigheid.

Hier is in Echt alleen maar een KC. Met het bekende programma.

HOi Loraine

Er is bij jou als ik het goed heb, een club in Herkenbosch, ik ken iemand die daar getraint heeft. Zal het even voor je navragen aan een buurvrouw van me, die heeft daar getraind met haar Westie. Die woont ook hier in het noorden van Limburg. Het is wel ontzettend leuk, jammer dat het niet overal gegeven wordt want het is goed voor de vertrouwensband tussen jou en je hond vind ik persoonlijk, ik zie Beau echt genieten van ons avondje uit.

Groetjes

mara

jantina&rené
11 maart 2009, 14:30
Hoi Jantina

Ik vind Breitensport geweldig. Maar er is nog een vereniging of een bond voor Breitensport. Misschien hebben die wel cursussen bij jou in de buurt?

Als Sevenum niet te ver voor je is, misschien kun je dan komen kijken?

Succes met Reza, weet zeker dat ze haar examen goed gaat halen.

Wanneer is het? Dan ga ik voor jullie duimen.

Groetjes

Mara

Hoi Mara,
25 maart om tussen 19.00 en 20.00 is madam aan de beurt...:)
Sevenum is wel een beetje ver vanuit ons.
Mocht je nog iets vernemen van Breitensport in de buurt van Enschede/Hengelo dan hoor ik het graag....

MaraJade
11 maart 2009, 14:31
Hoi Mara,
25 maart om tussen 19.00 en 20.00 is madam aan de beurt...:)
Sevenum is wel een beetje ver vanuit ons.
Mocht je nog iets vernemen van Breitensport in de buurt van Enschede/Hengelo dan hoor ik het graag....

Hey Jantina

Ik zal eens navragen en mijn oren en ogen voor je openhouden, ik kom er zeker op terug.

Ik ga een kaarsje voor jullie branden!!!!!!

Groetjes

Mara

jantina&rené
11 maart 2009, 14:33
thanks,:D:D:D:D
We laten weten hoe het gegaan is hier op het forum

MaraJade
11 maart 2009, 14:34
Ik zal zondag het forum goed in de gaten houden!

jantina&rené
11 maart 2009, 14:38
Ik zal zondag het forum goed in de gaten houden!
Zondag ????

Nee, het is op woensdag 25 maart......

MaraJade
11 maart 2009, 14:41
Haha, hoe kom ik toch bij zondag.....Echt weer iets voor mij...sorry, ik kom donderdags meteen kijken.:)%

annebasco
11 maart 2009, 14:47
Hoi Mara,
Ook onze duimen zijn al aan het duimen voor jullie, heel veel plezier op 5 april en een succesknuffel van Basco!

Hanneke
11 maart 2009, 14:52
Wij hebben de duimen op 5 april ook de goede kant op staan

Ylona
11 maart 2009, 15:53
Ook vanuit hier heel veel succes!

MaraJade
11 maart 2009, 16:38
Hoi Annebasco, Hanneke en Ylona,

Bedankt voor de succes wensen. Ik laat zeker even weten hoe het was!

GRoetjes

Mara

anitaheijnen
11 maart 2009, 18:36
Hoi Mara,
Dat is leuk,even een vraagje mag je je hond meenemen als we komen kijken,dat lijkt me wel leuk.
Als ik niet hoef te werken,dan wil ik komen kijken hoe jullie het doen.
Of als je weet hoe laat,want als ik moet werken is dat meestal om 1uur of 2uur beginnen.
Ik hoor het wel.
Groetjes Anita en een knuffel van Roxy.

Pakkie
11 maart 2009, 18:49
Ik zal zeker duimen voor jullie. Altijd spannend een wedstrijd:)

jantina&rené
11 maart 2009, 21:25
Zondag ????
Nee, het is op woensdag 25 maart......

Sorry Mara, heb net vanavond gehoort dat het een weekje opgeschoven is naar woensdag 1 april voor ons
Het wordt gewoon een superweek voor ons allebei dan..........:D

Ruben en Loes
11 maart 2009, 23:03
heel veel succes allebei met jullie honden, zet jullie beste boevenpootjes voor.

Groetjes en go for it!!!

Loes Ruben en Xero

Dazzle
12 maart 2009, 07:48
Spannend en leuk,.. wens jullie heel veel succes!!

vera
12 maart 2009, 08:30
Hey Mara, heel veel succes en wij duimen mee hoor!!!!
Ook Jantina heel veel succes........we gaan het lezen!!!

MaraJade
12 maart 2009, 13:19
Hoi iedereen

BEdankt voor de leuke reacties.

Anita, ik ga voor je vragen of er honden mee mogen, volgens mij wel maar vraag het voor de zekerheid dinsdag even voor je na. Ik meld me dan meteen.

Heb er nu al zin in. Hoor ik net dat ik ook uitgenodigd ben voor de 75ste verjaardag van mijn broer zijn schoonvader. Zei ook al, ik ga lekker naar de wedstrijd.

Groetjes

mara

Sylluca
12 maart 2009, 19:25
Beiden:):) veel succes!!! Wij horen (lezen) het wel!!!!

Groetjes Sylvia.:)$:)$:)$(l)

Mijn geluk zijn mijn honden Tara, Rosa en Bretta.

nadientje
13 maart 2009, 14:03
Heel veel succes! Breitensport lijkt me echt een hele leuke manier om met je hond bezig te zijn. Ben benieuwd naar de uitslag!

MaraJade
15 maart 2009, 10:11
Hoi hoi

Bedankt voor alle leuke reactie. Ben nog op zoek naar een fotograaf, dus als iemand zin heeft om te komen en om foto's te maken, heel graag. Maar een uitgebreid verslag komt en dan hopelijk ook met foto's!

Groetjes

Mara

MaraJade
18 maart 2009, 18:49
Hoi hoi

Ik zou nog terug komen op de vraag of honden toegestaan zijn. Ja, die zijn toegestaan langs de rand.

Groetjes

Mara en :)$ Beau

anitaheijnen
19 maart 2009, 05:46
Hoi Mara,
En weet je al hoe laat dat je moet?
Ik moet van 1uur tot 4uur werken,maar ik kan met mijn collega ruilen en dan moet ik van 2uur tot 5uur.
Ik wil toch graag komen kijken,ik hoor het wel.
Groetjes Anita en een knuffel van Roxy.

Pakkie
19 maart 2009, 12:02
Hoi hoi

Bedankt voor alle leuke reactie. Ben nog op zoek naar een fotograaf, dus als iemand zin heeft om te komen en om foto's te maken, heel graag. Maar een uitgebreid verslag komt en dan hopelijk ook met foto's!

Groetjes

Mara

Helaas kan ik niet komen kijken, anders zou ik heel graag ook foto's komen maken.

MaraJade
19 maart 2009, 14:47
Hoi Anita

Ik weet nog niet hoe laat ik moet, maar we beginnen als het goed is al om 10.00 's morgens. Dus je bent de hele dag welkom en als ik weet dat je komt, zoek ik je wel even op, een blonde boef is niet te missen (l).

Hoi Carmen

Jammer maar helaas. Had je ook graag eens in het echt willen ontmoeten. Misschien een volgende keer!

Groetjes

Mara

MaraJade
4 april 2009, 18:55
Hoi hoi

Morgen is het dan zover, dan hebben Beau en ik onze eerste wedstrijd. Ik ben benieuwd wat we er samen van gaan bakken hoor.

We zien het wel, we doen ons best.

http://www.dierencentrum-sevenum.com/contact/route-beschrijving/

Daar is morgen de wedstrijd, dus als iemand zin heeft, en interesse heeft, jullie zijn van harte welkom.

Groetjes

Dazzle
4 april 2009, 19:14
Heel veel succes morgen!

Henk&Boyke
4 april 2009, 19:32
toi toi toi morgen en maak er een succes van, mocht het niet lukken, jammer dan maar het plezier voor beide stat voorop.

Maar het zal jullie wel lukken morgen succes

Ylona
4 april 2009, 21:25
Ook van mij heel veel succes! Probeer naast alle spanning inderdaad gewoon te genieten van het werken met je hond. Da's makkelijker gezegd dan gedaan ... ik zou ook helemaal stijf staan van de zenuwen.

We horen het morgen wel!!!

Groetjes,

vera
4 april 2009, 22:05
Heel veel succes morgen!!!
Gaat zeker lukken!!

Kathy
5 april 2009, 00:03
Go for it................:D

Pakkie
5 april 2009, 07:48
Ik ben vast net te laat, maar misschien komt het nog telepathisch of anderzins door...

Heel veel succes vandaag!!!

MaraJade
5 april 2009, 18:56
Hoi hoi

Iedereen bedankt voor het succes wensen.

We zijn uiteindelijk als 9de geëindigd en voor Beau en mij is dat een redelijk goed resultaat. Beau was de jongste deelnemer voor zover ik weet en ze is natuurlijk ook nog volop in de puberteit. En ze had er dus vandaag geen zin in de hindernisbaan, volgende keer beter zeggen we dan maar. Maar ik ben wel heel trots op haar met het behaalde resultaat. En we hebben lol gehad, dat is wat telt!!!

Volgende wedstrijd is in Purmerend, op 26 april. Dus alle steun is wederom welkom!!!

Groetjes

Mara

annebasco
5 april 2009, 19:03
Hoi Mara,
Harstikke goed gedaan hoor, pluim voor jullie allebei en het plezier wat jullie ervan hebben dat is het ALLERBELANGRIJKSTE hoor!!
Dikke knuf voor jullie allebei en op naar de volgende wedstrijd en dat is al weer snel!

MaraJade
5 april 2009, 19:08
Hey Anneke

Dank je wel!! Het is ook een goed resultaat. Mijn trainer vond het ook een goed resultaat vooral omdat hij weet dat Beau geen makkelijke puber is, haha. Toen ik vroeg of ik mee mocht naar Purmerend zei hij, ja natuurlijk ga je gewoon mee.

Nogmaals bedankt!!

Liefs

Ylona
5 april 2009, 20:54
Heej gefeliciteerd! Een heel mooi resultaat als Beau nog zo lekker uitgebreid aan het puberen is. Ik doe het je niet na!!!:D

Dazzle
5 april 2009, 21:11
Gefeliciteerd,... goed resultaat met een puber, jullie hebben er plezier aan gehad en gaan door naar "de volgende ronde":D, super toch?

vera
5 april 2009, 21:27
Van harte gefeliciteerd....en zulk resultaat met zo'n "puber"!!!
Geweldig hoor!!!

Catootje
5 april 2009, 22:48
Goed gedaan jullie tweetjes!
:gefeliciteerd:

Pakkie
6 april 2009, 06:33
Gefeliciteerd!!

9de Worden ondanks dat ze er niet zo veel trek in de hindernisbaan had? Dat beloofd nog veel moois voor de toekomst:D

jantina&rené
6 april 2009, 08:16
ook namens ons supergefeliciteerd, hartstikke goed gedaan met zijn tweetjes hoor ..........9e worden met een puber is goed man.....

bea
6 april 2009, 23:38
Hoi Mara en Beau,
Dat hebben jullie toch maar goed gedaan met z'n tweetjes,
ik weet alles van een puberende boef die in alles geinteresseerd blijkt maar net niet in wat het baasje zegt:o,
maar zolang je er plezier in hebt moet je zeker verder doen!
dikke knuffel,
Bea,bo en zita