PDA

Volledige versie bekijken : trimmer in duitsland grensovergang oldenzaal

Danjel
13 maart 2009, 21:19
Wij gaan in het najaar verhuizen naar duitsland, net over de grens bij oldenzaal. wie weet daar in de buurt een goede boeventrimmer? onze 3 asielhonden zijn niet veel gewend, vooral zora was vorig jaar erg snapperig naar de trimster. (heb haar net, was de eerste keer dat ik met haar ging). vooral bij haar kop was lastig, ze wou zo in de tondeuse bijten. met alle respect voor de trimster, want ze stond er gewoon boven, en maakte haar werk af. er zijn genoeg trimsalons, maar niet iedereen doet boeven, en al helemaal geen zora's. wie weet er iemand?

nic
13 maart 2009, 22:23
Wij gaan in het najaar verhuizen naar duitsland, net over de grens bij oldenzaal. wie weet daar in de buurt een goede boeventrimmer? onze 3 asielhonden zijn niet veel gewend, vooral zora was vorig jaar erg snapperig naar de trimster. (heb haar net, was de eerste keer dat ik met haar ging). vooral bij haar kop was lastig, ze wou zo in de tondeuse bijten. met alle respect voor de trimster, want ze stond er gewoon boven, en maakte haar werk af. er zijn genoeg trimsalons, maar niet iedereen doet boeven, en al helemaal geen zora's. wie weet er iemand?

Hoi,

Ik breng Mascha altijd naar Bruintjes, van de Vanenblikhoeve. Die hebben geruime ervaring van ong. 35 jaar :D Dit is in Enschede/ Lonneker, ongeveer 15 minuten rijden vanaf Oldenzaal.

Ylona
14 maart 2009, 10:47
Hé Nic, ik wou nog even zeggen dat die meiden (met name Debby en Margo) van het Dierentehuis Oost Twente bikkels zijn hoor .... en niet alleen zij, alle medewerkers daar, die ik helaas niet allemaal bij naam ken. Ze zijn hartstikke goed met mensen, maar wat ze allemaal wel niet voor de beessies doen ... geweldig!!! Dat is in andere asiels wel eens anders.

Ze hebben in Oldenzaal openingstijden waar ze zich nooit aan houden, maar dan in de positieve zin. Ze staan altijd klaar om mensen te ontvangen, want tenslotte gaat het om de beestjes. Als er dringende gevallen zijn, zetten ze alle zeilen bij om het beestje zsm onder dak te krijgen. Toppertjes zijn het ...