PDA

Volledige versie bekijken : show

k-broek
15 maart 2009, 12:31
Elly .
Gefeliciteert met je 1e plaats gisteren en beste pup.
Alleen jammer van de erering.
En mijzelf ook natuurlijk ook een pluim in de kont steken want het is een boeffie's Kamper.
haha
En natuurlijk ook Cobus met zijn 4e plaats.

Groet kees .

Kathy
15 maart 2009, 12:34
Hallo hallo
We hebben nog een Kamper,Indy met een mooie ZG(l)

Ylona
15 maart 2009, 13:06
Jongensjongens, wat een mooie resultaten. Gefeliciteerd. Hier ook een Kamper ... da's ook al zo'n geweldig tiep. Dusseh ... die uitslagen begrijp ik wel hoor!!! (l)

Elly de Roos
15 maart 2009, 20:30
pff pff, ja best wel gaaf hoor als je dan je puppekind bij bordje nr 1 ziet staan samen met een hele trotse handler, dochter Angelique, en dan nog gaver als hij dan weer in de erering mag lopen. Daar ga je spontaan van naast je schoenen (lopen) staan. Heb inmiddels met trots een foto op het forum (kopje bouvier op show) gezet van Keiko en Angelique. Ook wil ik gelijk iedereen die in de prijzen gevallen zijn feliciteren. Op naar de volgende show.

Hanneke
16 maart 2009, 09:58
pff pff, ja best wel gaaf hoor als je dan je puppekind bij bordje nr 1 ziet staan samen met een hele trotse handler, dochter Angelique, en dan nog gaver als hij dan weer in de erering mag lopen. Daar ga je spontaan van naast je schoenen (lopen) staan. Heb inmiddels met trots een foto op het forum (kopje bouvier op show) gezet van Keiko en Angelique. Ook wil ik gelijk iedereen die in de prijzen gevallen zijn feliciteren. Op naar de volgende show.

En je houdt er jubeltenen aan over:p

Maar gefeliciteerd met dit prachtige resultaat

jantina&rené
16 maart 2009, 11:50
gefeliciteerd allemaal ........