PDA

Volledige versie bekijken : an

anvh
17 maart 2009, 11:07
Hoi,

Ik ben An, 42 jaar, al 25 jaar bouvierbezitter.
Ik speel gehoorzaamheidswedstrijden in Belgie, en ben net begonnen met GHP (IPO)
Mijn bouviers zijn van het roesselaarse type, dus de echte ouderwetse bouviers.

jantina&rené
17 maart 2009, 11:13
Welkom namens ons op dit prachtige forum
Is wel heeeeelllll verslavend hoor...:D

annebasco
17 maart 2009, 11:19
Hoi An, welkom op dit forum en veel lees- en schrijfplezier.
We weten nu jouw naam maar hoe heet je boefje wij willen daar ook alles van weten en een foto misschien?
Welkomsknuf van Basco!

anvh
17 maart 2009, 11:43
Mijn bouviers heten, in volgorde van oud naar jong : Joske (teef), Bazooka (teef), Diefien (teef), Marie (teef), Django (reu), Fanatique (teef), Gangster (reu), Heksemieke (teef).
De oudste is 10, de jongste een half jaar.

Foto's ben ik niet zo'n held in, kijk maar eens op onze site : www.echtenhof.be (http://www.echtenhof.be)

Ylona
17 maart 2009, 12:00
An, welkom ... en ik dacht dat ik een dierentuin had .. geweldig!!! Wat een gezellige boel bij jullie thuis.

En de naam Heksemieke vond ik helemaal fantastisch .... is die speciaal verzonnen of is dit een gangbare Belgische naam? Want ik ken ook wel een paar Heksemiekes ...

annebasco
17 maart 2009, 12:24
Prachtig bedrijf hebben jullie waar de bouviers nog echt hun werk kunnen doen, hele mooie foto's van al die prachtige hondjes, ik heb genoten!

Henk&Boyke
17 maart 2009, 13:49
Hi An,

Geweldige site en wat een leuke roedel hebben jullie, gave foto van je kanjer uit de stal.
Welkom op dit leuke forum en veel lees en advies plezier.

Henk "stinkerd" Flemming

Dazzle
17 maart 2009, 14:19
Hallo An,

Welkom op het forum en je komt niet alleen:D, gezellig!
Leuke site, heb even snel gekeken, zal ander keertje iets uitgebreider doen.
Veel plezier hier.

Chanel
17 maart 2009, 14:40
Van harte welkom!

Leuke namen zeg .... Fanatique en Boozooka... dat beloofd wat:D

loraine
17 maart 2009, 15:25
Mooie site, heb hem laatst per toeval al eens bekeken.
Echt ouderwets op de boerderij en ook pakwerken.

Mooi om te zien

anvh
17 maart 2009, 15:29
Bedankt allemaal voor de complimentjes !

Die namen, tja, we proberen een beetje origineel te bijven en hebben hier in het gehoorzaamheids-wereldje ondertussen al een beetje de reputatie van "rare" namen.

Zo hadden we vroeger een Duitse herder die TEO heette. Nu waren er in die tijd ook 2 keurders met die naam. Als mijn man de hond riep had hij altijd de volledige aandacht van die mensen !

MaraJade
17 maart 2009, 15:45
Hoi An

Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Ik ga je site zeker eens bekijken. Toevallig zit er bij een kennis van me in de buurt ook een Roeselare boef.

Groetjes

Mara

Hanneke
17 maart 2009, 15:51
Welkom hier en leuke beestenbende heb je :)b

Catootje
17 maart 2009, 18:53
Hoi An,
Welkom op het forum!
Ik mag dat wel, die "ouwerwetse" Boeffies :D.
Veel plezier hier.

mirjam25
20 maart 2009, 11:05
welkom op deze forum , wat een leuke en gezellige beestenboel hebben jullie, prachtig daar hou ik ook van, heel veel lees en kijkplezier op deze verslavende boevenforum:glitpoot:

Jolinda
20 maart 2009, 19:30
Welkom op het forum!
Heb je site bekeken.. Geweldig zeg die beestenboel!

Pakkie
21 maart 2009, 07:25
Hoi An,

Wij kennen elkaar al een poosje, al is het dan alleen via internet, maar hardstikke leuk om je hier ook tegen te komen.

Ik lees op je site over Bazooka en het feit dat ze misschien nadelen ondervindt in het GHP omdat ze ook meedraait in de gehoorzaamheid, maar als ik dan de punten zo bekijk van haar GHP1.... ik droom er wel eens van, van zulke mooie punten. Voor Bazooka lijken er zo op papier helemaal geen nadelen aan te zitten.

Nu mag je me toch eens een keer iets meer vertellen over jullie trainingsmethodes als je daar zin in hebt. Ik heb zo'n vermoeden dat wij, dan in ieder geval toch Freddy en ik, nog heel veel kunnen opsteken van jullie.
Want om met drie honden zulke hoge scores te behalen doet niet iedereen jullie na.
Dus... wat is jullie geheim???

Misschien is het een keer leuk om een gezamelijke training te doen?

anvh
21 maart 2009, 17:00
Wij hebben helemaal geen speciale trainingsmethodes. Gewoon een beetje opbouwend proberen te werken en de honden niet in de fout laten gaan.

En voor het GHP al helemaal niet, daar ken ik dus niks vanaf. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad met de club waar ik ben terecht gekomen, en met de pakwerker die zich mijn "lot" heeft aangetrokken.

Ik moet er wel bijzeggen, Bazooka is een droom van een hond. Als ik er zo ooit nog eens eentje zou mogen hebben (l)(l)(l)

Als je hier ooit in de buurt komt, spring je maar eens binnen om ze te bekijken !

Sylluca
21 maart 2009, 18:42
Welkom hier. Leuke web-site, mijn moeder heeft een Cardigan van 17 jaar. Corgi's zijn leuke honden, boeven ook natuurlijk!!!

kaya
24 maart 2009, 13:31
(l)Oh,om jaloers op te worden,wat fijn als je zoveel dieren kan hebben.
Leuke side ook,en ook nog welkom hier.

veyron
24 maart 2009, 14:23
hallo An

welkom op het boevenforum!
ik ken je al van op het hondenvriendenforum, maar daar kom ik niet meer veel omdat het té uitgebreid is voor mij en ook omdat de tijd me ontbreekt .
behalve de boefjes hebben we pas een baby, en dan schiet het forum er wel over!

veel forumplezier!