PDA

Volledige versie bekijken : keurmerkfokker

corry van veen
6 december 2004, 09:54
Ik wil Carin van de Fremery Bouviers van harte feliciteren met het predikaat Keurmerkfokker.

Groetjes Corry en Quinto

Francine
6 december 2004, 11:22
Carin,

Geweldig! Van harte gefeliciteerd met jullie keurmerk!

Groetjes, Francine en een dikke knufffffffffff van Eros

Zagaha
6 december 2004, 14:07
Carin,
Nogmaals gefeliciteerd!
Van Harte meid. Nu op voor ster nr.3

Ruben en Loes
6 december 2004, 22:49
JIppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Groetjes en knuffels van ons
Ruben en Loes Igor en Boris

Roel
7 december 2004, 19:55
Ook van mij gefeliciteerd eindelijk een tweede bouvierkennel die begrijpt wat fokken is.
Roel

Carin
7 december 2004, 21:37
Ik ga bijna blozen van alle felicitaties.....
hartelijk bedankt voor alle felicitaties, we zijn hier dan ook heel erg trots op het keurmerk. We doen ons best met het fokken van de ons zo geliefde Bouvier en we doen ons best om de eigenaren een goede , lieve, betrouwbare, en vooral gezonde kameraad voor het leven te geven, en we doen ons best om de mensen ten alle tijden advies te geven als dat nodig is.

groetjes Carin

Dotje
8 december 2004, 07:48
hallo, kan iemand mij vertellen wat keurmerkfokker en dat predikaat wil zeggen ??? sorry maar ik heb daar nog nooit van gehoord. Bestaat dit in Belgie ook?

Carin
8 december 2004, 08:28
voor alle mensen die niet weten wat het Keurmerk voor Fokkers in houd wil ik deze link plaatsen zodat iedereen kan lezen waar het om gaat.

www.keurmerkfokkers.homestead.com (http://www.keurmerkfokkers.homestead.com)

groetjes Carin

Dotje
9 december 2004, 08:42
Nu ik weet waarover het gaat wil ik u ook op mijn beurt hartelijk feliciteren!!
Ik heb je trouwens meermaals op show met je honden bezig gezien, KNAP!
groetjes,
Dotje

Snarf
9 december 2004, 10:24
Gefeliciteerd met je kwalificatie. Goed dat een dergelijk keurmerk er is voor fokkers. Nu nog een keurmerk voor de kopers ;)

Wilma
7 januari 2005, 16:04
Hallo Snarf
Waarom een keurmerk voor kopers?

thei boelema
8 januari 2005, 12:23
Wilma ik denk dat Snarf wilt zeggen;kijk eens op sites als Marktplaats ,Ebay ect ect ,wat daar aan advertenties staan van ''toekomstige af te danken Bouviers'' en niet de Bouviers alleen.
Deze honden komen er dan hoogst waarschijnlijk nog goed vanaf omdat de eigenaren de moeite nog doen om een nieuw baasje te zoeken,omdat ze zich bewust zijn van hun ''verkeerde'' aankoop.

Snarf
8 januari 2005, 13:25
Hoi Wilma,

Hallo Snarf
Waarom een keurmerk voor kopers?

Klopt Ik ben van mening dat kopers eigenlijk ook garanties moeten afgeven t.a.v de verplichtingen die ze aangaan/hebben naar hun hond .

Ik heb hier al eens op dit onderwerp gereageerd in het volgende draadje waar jij ook reageerde overigens:
http://www.bouvierkennel.info/forum/showthread.php?t=510

Mensen kopen veel te impulsief een huisdier en kunnen het veel te makkelijk weer wegdoen.

Het is geen speelgoed !

Groetjes,

Snarf