PDA

Volledige versie bekijken : Bouvier in de KNPV

Pakkie
17 mei 2009, 07:51
Niet dat ik zelf KNPV train, maar ik wil hier toch vermelden dat Diego Kim v.d. Vlaamse Boef van eigenaar A. Timmers gister Object Bewaking met lof heeft behaald.

Anton heeft al meerdere Bouviers gecertificeerd, sterker nog het aantal certificaten staat nu op 18, maar deze was wel héél bijzonder.
Diego, niet heel toevallig een half broertje van mijn reu Shame, is al enige jaren geleden door een ongelukkig neerkomen een beetje geblesseerd aan zijn voorpoot. Het wil maar niet echt overgaan. Anton had al besloten te gaan stoppen na deze keuring, al is Diego pas vier jaar oud.
En om dan het certificaat te behalen met maar liefst 348 (max 356), petje af!

En hoe... Diego was hardstikke vrolijk, zijn fier gedragen staart zwiepte van links naar rechts. Het was een waar genot om Anton en Diego te zien werken op het oefenterrein.

loraine
17 mei 2009, 08:24
toch mooi weer een boef in de knpv. Je hoort mensen het ook zeggen, een boef pakwerken enz!!!! Ondanks blessure kan het dus wel. Het moet er wel wat inzitten natuurlijk.

Bij ons cursus hopen ze dat Rodan ook goed wordt.
Nou, kijk maar op bloedlijnen.nl. Roan. Kun je ook foto's aanklikken. Hoop dat onze Rodan net als zijn pa wordt.

kenter
17 mei 2009, 08:32
Knap gedaan en alle lof voor dit koppel !!

Catootje
17 mei 2009, 10:13
Mooie prestatie!
Feliciteer Anton van me en als je Diego ziet, geef die topper maar een dikke knuffel!
:gefeliciteerd:

MaraJade
17 mei 2009, 19:16
Wat een superprestatie zeg!!! Dat is zeker het vermelden waard.

jantina&rené
18 mei 2009, 10:48
Ondanks de blessure toch een prachtig resultaat
Beiden van harte gefeliciteerd.........

Dazzle
18 mei 2009, 12:39
Proficiat met het mooie resultaat en dat behaald met een "handicap"!
Jammer dat Diego geblesseerd is en zelfs moet stoppen, want zo te lezen hebben baas en hond er veel plezier in!

Pakkie
18 mei 2009, 13:06
Tuurlijk moet het wel in de hond zitten, maar in het verleden werden er veel Bouviers daadwerkelijk gebruikt voor het werk.
Ergens moet dat lef hebben, dat doorzettingsvermogen, dat verdedigingsmechanisme nog wel in de diverse bloedlijnen rondzwerven.

Ik zal de felicitaties overbrengen, dat zal Anton goed doen.:)