PDA

Volledige versie bekijken : Inhoud verenigingsblad Boe4 jaargang 4 nummer 3

Beheerder
22 juni 2009, 21:01
Het verenigingsblad Boe4 jaargang 4 nummer 3 is naar de leden verzonden.
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/voorkant21.jpg

Inhoudsopgave:
Voorwoord
Hondenschool Lucky (verhaal)
De Paaswandeling (verhaal)
Hartekiekjes
Vetbulten bij de bouvier (medisch)
Belevenissen van Reza van het Witteveensven deel2 (verhaal)
Jumping Boef! (verhaal)
Uw bouvier(s) veilig mee op reis (informatie)
Zoek de 7 verschillen (puzzel)
Boe4 strip
Mini kleurenposter Nienke en Bowie
Maak nu uw eigen handige droogdoek (creatief)
Recepten voor de Kong (informatie)
Dat ding in de tuin ligt lekker! (verhaal)
Op visite bij....... (Reportage)
Kinderen en honden (verzorging)
Xayenna en haar vriendjes (verhaal)
Van Boeffie tot Boef (verhaal)
Info over meenemen van honden op vakantie naar het buitenland (informatie)
Ik kon er niets aan doen (verhaal)
In de schijnwerpers...Kay (informatie)
Colofon
Wist je dat? (informatie)

Vanaf volgende maand is de Boe4 nog dikker en bevat meer kleur.
Meld je nu aan als lid en ontvang het leukste bouvierblad van Nederland vanaf het volgende nummer in je brievenbus.
Het lidmaatschap kost €21,- per jaar.
Lid worden (inschrijfgeld) is gratis.

Klik hier (http://www.boe4.nl/forms/from.lid.1a.php) om je nu aan te melden of bezoek de website (http://www.boe4.nl) van Boe4 voor meer informatie

Heleenstorm
24 juni 2009, 18:32
Ik heb de Boe4 zojuist ontvangen en jammergenoeg al uitgelezen.
Storm stond er weer netjes in.
Ik heb effe een vraagje, er stond in de Boe4 dat in Duitsland en Belgie de hond vast moet zitten in de auto. Als wij naar Limburg op vakantie gaan , dan komen we vaak in Belgie en soms in Duitsland. Wij hebben Storm niet vast, ze zit/ligt heerlijk in de kofferbak.
Hebben jullie je boef vast in de auto?

Hanneke
24 juni 2009, 18:37
Babs zit in de doggyride,die tevens als bench te gebruiken is. Mijn vorige boeven zaten achter een rek en mijn schapendoes zat naast me in de gordel,die vrat de mazen uit het rek.:eek:

Jan en Anja
24 juni 2009, 19:19
Heleen,

Wij hebben een stationwagen en daar zit een net boven de achterbank, dus de honden kunnen niet naar voren als ze achterin zitten. En dan mogen ze los in de auto en hoeven ze niet vast. Er zal vaak ook niks van gezegd worden, maar mocht je betrokken raken bij een ongeval of ze houden je aan voor controle, dan kun je problemen krijgen.

jantina&rené
25 juni 2009, 08:57
tja, Boe4 ook al weer in 1 ruk uitgelezen, bedankt dat Reza er weer zo leuk in stond.... ( in de tussentijd is hier wel een hoop veranderd met Zandor erbij, maar dat komt de volgende keer weer)

Wij hebben de honden niet los in de auto.
Als ze op de achterbank zitten dan zitten ze allebei met een tuigje in de gordel, ze kunnen dan ook wel heerlijk liggen.
En als ze achterin de kofferruimte zitten dan zit er een rek voor en kunnen ze bij een ongeluk niet naar voren komen. ( want dan weet je niet wat je overkomt, dat is verschrikkelijk)

MaraJade
25 juni 2009, 13:04
Boe4 ook weer helemaal uitgelezen. Stond er zelf ook in met Beau, dat was wel een verrassing hoor. Dus nu weet iedereen die Boe4 heeft ook wie Mara is....

Wij hebben Beau inderdaad in en autoharnas zitten dat gezekerd is met een autogordel. Erg handig en het is in Duitsland en België verplicht. Hier hoor je het ook steeds vaker dat de dierenwinkels het er tegenwoordig bij vertellen omdat ik inderdaad in de grensstreek woon.

Wilma
25 juni 2009, 21:26
Ook weer in 1 keer helemaal uitgelezen.
Het blijft een lekker blad om te lezen en dit keer met goed nieuws.
Heb ik goed gelezen dat de Boe4 vanaf het volgende nummer dikker gaat worden?:)
en meer kleur...?:)b
WOW ik kijk er nu alweer naar uit.
Redactie pluim voor het lekkere leesplezier :love1:

kenter
1 juli 2009, 12:21
Ze hebben bij ons alledrie een speciaal tuig om en Kanjer zit op de achterbank en dan klik je haar aan het ding van de autogordel..
De andere twee zitten in de kofferbak, ook met tuig en vast aan een speciale ring die Piet heeft gemaakt.. :top: en we hebben ook nog een rek ertussen..

Pief
1 juli 2009, 16:30
.... en vast aan een speciale ring die Piet heeft gemaakt.. :top: en ..Ben me van geen kwaad bewust.. :p Heb in iedergeval niet iets gemaakt..
Gewoon bij de bouwmarkt een karabijnhaak gekocht die je kunt zekeren, zodat die niet spontaan open kan gaan.. (I)
En de auto is verder in de achterbak standaard voorzien van ogen waar die karabijnhaak aan vast gemaakt kan worden..(uiteraard te samen met de bevesiting van het tuigie) :D

Tyndareus
2 juli 2009, 04:53
Voor de eerste maal Boe4 ontvangen en ik moet zeggen dat dit blad een stuk prettiger wegleest dan het blad van de "andere club". M'n complimenten.