Volledige versie bekijken : Advertentie rubriek gewenst?
Beheerder
23 juni 2009, 20:53
Met regelmaat komen er vragen binnen of de advertentierubriek nog terug online komt.
Even voor de nieuwe leden onder ons.
Een klein jaartje terug had het forum de rubriek Snuffels waar je spullen te koop kon zetten of kon vragen.
Er werd eigenlijk niet veel gebruik van gemaakt en dat is de reden geweest om de rubriek te stoppen.
Maar tijden kunnen veranderen en omdat de vraag toch nog regelmatig gevraagd wordt deze enquête met de vraag wat je mening is.
Bij genoeg belangstelling zal ik de Snuffels uit de mottenballen halen en terug online plaatsen.
Het blijft natuurlijk de vraag of het ook gebruik gaat worden.
Misschien een tipje om een paar rubrieken te maken.
Ik moet regelmatig wat nieuws kopen omdat de bouvier het interieur niet meer zo mooi vind.
Misschien huisraad of zo.
Maar ja misschien ben ik wel de enige.
Dazzle
24 juni 2009, 18:18
Ben wel een voorstander, vind het wel makkelijk als de mogelijkheid daar is, helaas voorheen is er idd niet zoveel gebruik van gemaakt.
Chanel
24 juni 2009, 20:25
Ben bijvoorbeeld nog steeds op zoek naar een (goede tweedehands) trimtafel......
Aan de andere kant heb ik hier inmiddels nog steeds een nagenoeg nieuwe grote (Bouvier) hondenmand over.
Tja....... daarom zeg ik volmondig ja!
k-broek
24 juni 2009, 20:30
Kijk even op mijn site Chanel.
onder het kopje winkelshop.
Heb nog een aantal mooie trimtafeltjes voor een redelijke prijs.
En nog andere trimmatrialen.
Snel online te bestellen en binnen 2 dagen bezorgd.
Groet kees
kenter
30 juni 2009, 11:34
Aan de andere kant heb ik hier inmiddels nog steeds een nagenoeg nieuwe grote (Bouvier) hondenmand over.
Heeft heleen hem nog niet gehaald voor Ebs..of wil ze die 'fietspomp" niet meer boven...:lachen:
( even een onderonsje hihi)
Hanneke
30 juni 2009, 18:00
Heeft heleen hem nog niet gehaald voor Ebs..of wil ze die 'fietspomp" niet meer boven...:lachen:
( even een onderonsje hihi)
Hallo zeg ,niks onderonsje,ik wil nu alles weten over die fietspomp:D
Ebonoss
30 juni 2009, 18:17
:Dhihihi, breek me de bek niet open.......
Elly zegt: hahahahaha
Hanneke
1 juli 2009, 08:01
Was ik wel van plan ,heb het breekijzer als van stal gehaald
Ebonoss
1 juli 2009, 10:58
Was ik wel van plan ,heb het breekijzer als van stal gehaald
:DOk,tegen zulke dreigementen kan ik niet op: ik zal praten....!
:(Een en ander zal wel ten koste gaan van het charmante imago van Ebony, maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen....
Wij hebben sinds kort een heuse airco boven geinstalleerd (geweldig ding en zeker nu met die hitte) en ik had het plan opgevat om Ebony dan maar boven te laten slapen, vandaar dat ik in 1e instantie graag de mand van Chanel wilde hebben. Strak plan zul je denken, dus niet!! Ik had al eerder wel eens gemerkt dat ze nog al een luidruchtige slaapster is (eufemisme, ze maakt in d'r eentje het lawaai van een hele bouwput!) en mijn vrees is bewaarheid.
We hebben d'r een nachtje laten proefslapen en en het geluid dat ze toen produceerde was: WOEFIIII!! WOEFIIII!! WOEFIIII!! WOEFIIII!! en dat zeker wel 20 minuten lang, ondanks dat ik haar een paar keer riep.....ik ben d'r nog uit gegaan want het was echt een angstaanjagend geluid, zo van hond in doodsnood. Het mocht allemaal niet baten, ze ging stug door....Het klonk ongeveer als een roestige oude fietspomp die ook nog een beetje lek is maar dan heel hard, Afijn, nadat we van die solo van ons schattige meisje hadden genoten, had ze nog wat voor ons in petto, de imitatie van een cirkelzaag! Klonk ongeveer zo: GRRRRRHIII!! GRRRRRHIII!! GRRRRRHIII!! GRRRRRHIII!!
Deed ze goed, zelfs mijn "jonge god" kan dit niet evenaren en geloof me, die kan er wat van.....
Daarna kregen we nog een uitvoering van hoe het klinkt als een hond aan het stikken is.....gedver, ik vond het steeds enger worden, ik weer d'ruit alwaar ik werd aangekeken met een paar zeer lodderige ogen, zo van: wat doe jij nou weer hier, maak me toch niet steeds wakker!
Toen hebben we nog een poosje een soort van constant straaljagergeluid gehoord waarbij ze somtijds bijna door de geluidsbarriére ging, maar gelukkig zijn we toen in slaap gevallen.
:eek:Dus Ebony mee naar boven, NO WAY! ze blijft maar lekker beneden in haar mand.
http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=9&pictureid=732&thumb=1 (http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=9&pictureid=732)
kenter
1 juli 2009, 11:03
Wat hebben wij dan een stille dame aan Kanjer...die hoor je niet..ze maakt zich heel klein op het voeteinde..en als ze het te warm krijgt gaat ze stilletjes op de grond liggen..bij de airco..:)
Het vrouwtje maakt meer herrie als ik Piet mag geloven...:dancing:
Hanneke
1 juli 2009, 11:30
:DOk,tegen zulke dreigementen kan ik niet op: ik zal praten....!
:(Een en ander zal wel ten koste gaan van het charmante imago van Ebony, maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen....
Wij hebben sinds kort een heuse airco boven geinstalleerd (geweldig ding en zeker nu met die hitte) en ik had het plan opgevat om Ebony dan maar boven te laten slapen, vandaar dat ik in 1e instantie graag de mand van Chanel wilde hebben. Strak plan zul je denken, dus niet!! Ik had al eerder wel eens gemerkt dat ze nog al een luidruchtige slaapster is (eufemisme, ze maakt in d'r eentje het lawaai van een hele bouwput!) en mijn vrees is bewaarheid.
We hebben d'r een nachtje laten proefslapen en en het geluid dat ze toen produceerde was: WOEFIIII!! WOEFIIII!! WOEFIIII!! WOEFIIII!! en dat zeker wel 20 minuten lang, ondanks dat ik haar een paar keer riep.....ik ben d'r nog uit gegaan want het was echt een angstaanjagend geluid, zo van hond in doodsnood. Het mocht allemaal niet baten, ze ging stug door....Het klonk ongeveer als een roestige oude fietspomp die ook nog een beetje lek is maar dan heel hard, Afijn, nadat we van die solo van ons schattige meisje hadden genoten, had ze nog wat voor ons in petto, de imitatie van een cirkelzaag! Klonk ongeveer zo: GRRRRRHIII!! GRRRRRHIII!! GRRRRRHIII!! GRRRRRHIII!!
Deed ze goed, zelfs mijn "jonge god" kan dit niet evenaren en geloof me, die kan er wat van.....
Daarna kregen we nog een uitvoering van hoe het klinkt als een hond aan het stikken is.....gedver, ik vond het steeds enger worden, ik weer d'ruit alwaar ik werd aangekeken met een paar zeer lodderige ogen, zo van: wat doe jij nou weer hier, maak me toch niet steeds wakker!
Toen hebben we nog een poosje een soort van constant straaljagergeluid gehoord waarbij ze somtijds bijna door de geluidsbarriére ging, maar gelukkig zijn we toen in slaap gevallen.
:eek:Dus Ebony mee naar boven, NO WAY! ze blijft maar lekker beneden in haar mand.
http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=9&pictureid=732&thumb=1 (http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=9&pictureid=732)
Ik geloof niet dat het koste gaat van het charmante imago van Ebony,volgens mij moetb de eerste niet snurkende,ronkende,rochelende boef nog geboren worden.:D
Dit waren dan de nachtelijke avonturen uit Brabant,wie volgt?;)
jantina&rené
1 juli 2009, 13:24
Ik geloof niet dat het koste gaat van het charmante imago van Ebony,volgens mij moetb de eerste niet snurkende,ronkende,rochelende boef nog geboren worden.:D
Dit waren dan de nachtelijke avonturen uit Brabant,wie volgt?;)
Nou, de 2 die ik nu heb gedragen zich (nog) keurig. Het enige wat er aan mankeert zijn vaak erg genante houdingen, maar nog geen geluiden, dus prima....
Onze Joy daarentegen kon er ook wat van....die snurkte, zaagde, jankte, piepte, alles wat Ebony ook doet, maar ze liet er ook nog eens ongelofelijk vieze stinkende scheten bij :p:p, dus wij hadden vaak het gevoel dat ons riool niet optimaal funktioneerde.....
Maar ach, het was zo'n ontzettende lieverd, dat je dat allemaal op de koop toe neemt. En ze lag zo lekker, vertederend gewoon, dat we haar maar lekker lieten liggen. Ze was trouwens ook niet wakker te krijgen dan hoor ( selectief doof) , dus alle pogingen om haar weg te krijgen uit de slaapkamer waren tevergeefs :D:D
Dit waren dan de nachtelijke avonturen uit Brabant,wie volgt?;)Volgens mij is het onderwerp van deze topic toch echt wat anders dan het beschrijven van slaapkamer 'geheimen'...:-#
En waarom mag ik als member niet meedoen aan de enquete??
jantina&rené
1 juli 2009, 16:03
Volgens mij is het onderwerp van deze topic toch echt wat anders dan het beschrijven van slaapkamer 'geheimen'...:-#
je hebt gelijk, we dwaalden een beetje af, sorry :D
Wel raar dat je niet kunt stemmen zeg...
Beheerder
1 juli 2009, 20:29
Is juist de bedoeling van wel, maar hier laat ik een steek vallen.:(
en als niemand het meld.........
Je kunt stemmen :)
Ik heb gebruik gemaakt van mijn stemrecht :D
kenter
2 juli 2009, 11:01
Iemand nog een vriezer nodig?? Hebben er een te koop..hihi
Chanel
2 juli 2009, 13:23
Nou Elly je weet maar nooit...... voor iemand die zijn honden vers vlees geeft bijvoorbeeld;).
Wileske
6 juli 2009, 20:01
Kom maar op met de advertenties.
Kan ik mijn man er op zetten
Boefbinck
6 juli 2009, 22:00
Hahahahaha, wat moet ie opbrengen? :lachen:
Of is tie "gratis af te halen" hihihihi :-#
Hanneke
7 juli 2009, 08:08
Hahahahaha, wat moet ie opbrengen? :lachen:
Of is tie "gratis af te halen" hihihihi :-#
Hij wordt netjes bij je afgeleverd ,inclusief de afstandsbediening voor de tv :D
Chanel
7 juli 2009, 09:15
Kom maar op met de advertenties.
Kan ik mijn man er op zetten
Ik heb de advertentie al voor je gemaakt Wileske::D
Gratis af te halen!
Zo goed als nieuwe man.
Heeft goede benen, dus kan de komende jaren nog hééél veel wandelingen met de honden maken.
In bezit van rijbewijs (altijd handig als je naar een show of het bos wil en niet zelf wil of kan rijden).
Veel ervaring met stofzuigen en dweilen van hondenharen en modder.
Makkelijk te instrueren om tijdig grote zakken hondenvoer/vlees te halen en de honden het voer op door jou bepaalde gezette tijden te geven.
Verder weinig onderhoud.
Gebruiksaanwijzing bijgesloten.
Garantie tot de voordeur
Lyts Boefke
7 juli 2009, 09:26
Ik heb de advertentie al voor je gemaakt Wileske::D
Gratis af te halen!
Zo goed als nieuwe man.
Heeft goede benen, dus kan de komende jaren nog hééél veel wandelingen met de honden maken.
In bezit van rijbewijs (altijd handig als je naar een show of het bos wil en niet zelf wil of kan rijden).
Veel ervaring met stofzuigen en dweilen van hondenharen en modder.
Makkelijk te instrueren om tijdig grote zakken hondenvoer/vlees te halen en de honden het voer op door jou bepaalde gezette tijden te geven.
Verder weinig onderhoud.
Gebruiksaanwijzing bijgesloten.
Garantie tot de voordeur
Als Wileske bovenstaande advertentie leest, wil ze hem vast en zeker zelf houden :p
kenter
7 juli 2009, 11:19
Komt geen reaktie meer , ze houdt hem zelf..:lachen:
oja, vriezer is al weg..:)
Hanneke
7 juli 2009, 16:28
Komt geen reaktie meer , ze houdt hem zelf..:lachen:
oja, vriezer is al weg..:)
Of manlief heeft meegelezen en nu heeft ze heel wat it te leggen:D
Wileske
7 juli 2009, 20:08
hahahahaha,hij was in iedergeval niet blij :p
Alleen hij doet nooit wat in het huishouden dus die tekst kan ik niet gebruiken Chanel.
Chanel
7 juli 2009, 21:36
hahahahaha,hij was in iedergeval niet blij :p
Alleen hij doet nooit wat in het huishouden dus die tekst kan ik niet gebruiken Chanel.
Volgens mij moet je in een goeie advertentie altijd een beetje overdrijven:o.
En ach, misschien na deze advertentie gaat hij tekeer als 'n beest (in het huishouden dan ......:rolleyes:......).