Volledige versie bekijken : Fotoalbums van lid
Wileske
9 juli 2009, 09:06
Hoi,ik heb 2 vragen vraag.
Bij sommige van jullie zie ik rechts staan fotoalbums van lid.
Als ik daar op klik zie ik allemaal foto´s die geplaatst zijn door dat lid.
Het valt mij op dat dit andere foto´s zijn dan op de fotogalerij.
Graag zou ik willen weten hoe ik zo´n album kan maken en de link onder mijn naam kan erbij plaatsen.
Sommige van jullie hebben een blog gemaakt.
Maar ook hier zie ik 2 verschillende blogs.
1 die als de naam bouvierblog.net heeft en de andere is via dit forum.
Wat is hiervan het verschil?
annebasco
9 juli 2009, 11:06
Hoi Wileske,
Om een fotoalbum aan te maken doe je het volgende:
Ga naar jouw gebruikersinstellingen:
daar zie je het volgende:
Jouw gebruikersinstellingen
Jouw profiel
Je gegevens wijzigen
Profiel vormgeven
Privacy van profiel instellen
Profielafbeelding wijzigen
Netwerk
Contacten & vrienden
Interessegroepen
Afbeeldingen & fotoalbums
klik op:
afbeeldingen & fotoalbums
klik daar op:
Fotoalbum toevoegen
daar geef je je album een naam en voegt er foto's toe, die foto's komen niet in de galerij maar alleen in dat album.
Over het blog, een member kan via het forum geen blog maken daar moet je goldmember voor zijn. maar wel op bouvierblog.net.
Volgens mij komt een fotoalbum automatisch bij je naam te staan als je er een hebt, als dat anders is dan zal Anton mij wel corrigeren.
Veel succes met het maken van je blog , dat is echt heel leuk en ook het toevoegen van jouw foto's aan je fotoalbums.
Ebonoss
9 juli 2009, 21:27
Volgens mij komt een fotoalbum automatisch bij je naam te staan als je er een hebt, als dat anders is dan zal Anton mij wel corrigeren.
(Citaat van Annebasco).
Bij mij niet, ik had eigenlijk al eens dezelfde vraag willen stellen, bij mij kun je bij de fotoalbums alleen via mijn profiel>statistieken>fotoalbums komen.
En oei Anton, ook weer bij mijn privéalbum is zichtbaar :Den vóór iedereen nu nieuwsgierig wordt, d'r staan alleen foto's van Ebony en ik meen Aiko op, die ik nog wilde bewerken!
Beheerder
10 juli 2009, 20:42
Beste Ebonoss,
Natuurlijk zijn je privealbums niet zichtbaar voor iedereen.
Wel zie je ze natuurlijk wel zelf als je online bent.
Een fotoalbum komt automatisch onder je naam te staan, maar daar moet je wel toestemming voor geven.
Eerst is het belangrijk dat je het album wat je zichtbaar wil hebben voor iedereen openbaar maakt.
Dit geef je aan als je een album gaat maken of later (kiezen voor album wijzigen)
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/fo-1.jpg
Maar dan ben je er nog niet.
Ook moet je wel in je gebruikersinstellingen hebben aangegeven dat iedereen je fotoalbums mag bekijken.
Klik op gebruikersinstellingen.
Klik in het menu links op Privacy van profiel instellen.
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/fo-2.jpg
Je ziet dan het volgende scherm:
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/fo-3.jpg
Bij fotoalbums moet dan staan Iedereen.
Als deze instellingen zijn gedaan dan komt de link fotoalbums onder je naam te staan.
Heb je geen albums aangemaakt die openbaar zijn gemaakt dan verschijnt de link natuurlijk ook niet.