PDA

Volledige versie bekijken : Een vraagje

MaraJade
19 juli 2009, 13:28
Hoi iedereen

Ik weet niet of het hier thuis hoort, anders hoor ik het wel.

Ik heb een vraagje, zijn er hier toevallig mensen die in de buurt van Venlo wonen en die het leuk zouden vinden om hun bouvier(s) eens met onze Beau te laten spelen?

Bij ons hebben we namelijk geen grote honden en de grote hond die we in de buurt hebben, die bijt iedere hond die bij haar in de buurt komt. En aangezien Beau het heerlijk vindt om te rennen en te spelen dacht ik...laat ik het maar eens proberen.

Groetjes

Mara

Ylona
19 juli 2009, 13:42
Tys vindt grote teefjes gewéldig .... wat jammer dat Venlo echt een pokke-end uit de buurt is!

kenter
19 juli 2009, 14:11
Heb er wel familie wonen (o.a. snackbar Bloem in Blerick) maar woon zelf niet in de buurt..

MaraJade
19 juli 2009, 14:29
Tys vindt grote teefjes gewéldig .... wat jammer dat Venlo echt een pokke-end uit de buurt is!

Hoi Ylona

Ja balen he, want ik denk dat Tys en Beau zich wel zouden amuseren. Maar ach, ik heb nog altijd een auto he. (I)

Groetjes

Mara

MaraJade
19 juli 2009, 14:30
Heb er wel familie wonen (o.a. snackbar Bloem in Blerick) maar woon zelf niet in de buurt..

Hoi Elly

Dat wist ik niet....wel leuk zeg dat je hier familie hebt wonen. Toevallig in het bezig van een boeffie? ;)

Hoe is het trouwens met jou? Je al aan het voorbereiden op je vakantie in Zwitserland?

Groetjes

Mara

Chanel
19 juli 2009, 14:43
Hoi Mara,

Ik woon ook niet in de buurt.

Anders ga je gewoon met je auto en Beau bij iedereen van het van het forum langs........ van harte welkom hoor!

MaraJade
19 juli 2009, 14:54
Hey Chanel

Dat is ook nog eens een idee, en zo zie je ook nog eens wat van Nederland, en natuurlijk ook van Duitsland.

Fijn om te weten dat ik in elk geval bij jou alvast van harte welkom ben. :)

Groetjes

Mara en :)$ Beau

loraine
19 juli 2009, 15:00
woon in Maasbracht, andere eind dus van A73. Tot september zijn de tunnels open, daarna tot/met december dicht:confused:

Rodan is razend speels en zeer duidelijk aanwezig, dus een teef of reu die hem bij de tijd zet is ok;)

MaraJade
19 juli 2009, 15:04
woon in Maasbracht, andere eind dus van A73. Tot september zijn de tunnels open, daarna tot/met december dicht:confused:

Rodan is razend speels en zeer duidelijk aanwezig, dus een teef of reu die hem bij de tijd zet is ok;)

Hey Loraine

In Maasbracht ben je in principe zo van hier uit, kan via de A73 (met de tunnels :-# die de helft van de tijd dicht zijn) of via de Napoleonsbaan. Dus toch maar eens wat afspreken misschien? Denk dat Beau dat wel leuk vindt en als ze het moe is, dan meldt ze zich wel hoor.

Ja, tot september zijn de tunnels open en dan gaan ze dicht tot december. Maar ja, vrijdagmiddag waren ze ook weer dicht. Maar gauw bij Reuver er af gegaan en toen binnendoor naar Stramproy gereden.

Groetjes

loraine
19 juli 2009, 15:10
Kan zeker eens afspreken. Ga alleen nu zaterdag voor 3 weken op vakantie. Zijn de 15e weer terug.....effu lekker weg met zijn allen.

Wist ik maar dat je in Stramproy was, is hier een stukje A2 en bij Ittervoort er weer af.
Zien mekaar toch zeker de 30e, anders een keer voor de 30e aug. Ivm wandeling

MaraJade
19 juli 2009, 15:13
Kan zeker eens afspreken. Ga alleen nu zaterdag voor 3 weken op vakantie. Zijn de 15e weer terug.....effu lekker weg met zijn allen.

Wist ik maar dat je in Stramproy was, is hier een stukje A2 en bij Ittervoort er weer af.
Zien mekaar toch zeker de 30e, anders een keer voor de 30e aug. Ivm wandeling

Hey Loraine

Ik wens je alvast een fijne vakantie, ik zef heb vanaf 30 augustus vakantie en inderdaad, we zien elkaar met de wandeling nog. Ja, was in Stramproy bij Beau's vriendinnetje. Maar het is natuurlijk fijner als ze meer boefjes heeft om mee te spelen.

Maar we spreken na de vakantie een keertje iets af. Lijkt me erg leuk.

Groetjes

jantina&rené
20 juli 2009, 06:34
Hey Chanel

Dat is ook nog eens een idee, en zo zie je ook nog eens wat van Nederland, en natuurlijk ook van Duitsland.

Fijn om te weten dat ik in elk geval bij jou alvast van harte welkom ben. :)

Groetjes

Bij ons ook hoor Mara, wij wonen midden in de prachtige bossen van Haaksbergen ( vlakbij Enschede, Twente)
Koffie staat altijd klaar....en Reza en Zandor zijn wel in voor een nieuw speelkameraadje...

Ebonoss
20 juli 2009, 15:58
Hoi Mara,

Ik woon ook niet in de buurt.

Anders ga je gewoon met je auto en Beau bij iedereen van het van het forum langs........ van harte welkom hoor!

;)Tja, mocht je route toevallig langs Oss gaan, ook hier zijn jullie van harte welkom hoor!! Bossen en zwemwater genoeg in de buurt.....en Ebony is altijd wel in voor een potje rausen!

Catootje
20 juli 2009, 17:43
Sjonge, zijn we net terug van vakantie uit Well (in de buurt van Venlo), plaats jij dit berichtje. Yunishka had vast graag een keer met Beau gespeeld :D.

MaraJade
20 juli 2009, 18:31
Hoi hoi

Wat een leuke reacties zeg. Ik zal zeker eens op visite komen, vooral als de andere boefjes het zo geweldig vinden.

Hoi Carin

Ow wat jammer zeg dat ik het berichtje nu pas plaats. Well is echt dichtbij. Volgende keer beter!!!!!

Groetjes