PDA

Volledige versie bekijken : Wanneer weer eten geven?

Nathalie
28 januari 2005, 06:56
Hallo
Mijn hond Donna, is gister begonnen met overgeven en later op de avond(en vannacht:rolleyes: )aan de diarree gegaan.
Ze was verder in 1e instanie ook erg sloom erbij maar dat werd gisteravond al snel minder want op een gegeven moment
vroeg
ze weer om eten!!!!!!!!
Ook nu zit ze echt te zeuren om eten maar dat is nu juist wat ik mij afvraag...wat kan ik haar nu het beste geven en vanaf wanneer?
Ze heeft eergisteren de pootjes van zo'n latex kip opgevreten zou ze daarvan van slag kunnen zijn?

groetjes Nathalie

the champ
28 januari 2005, 09:48
hai
je kan je hond nu wel weer eten geven
geef haar niet te veel ineens en let even op hoe zij het hierop doet
als het beter gaat geef je haar de rest van het eten vanavond en je zult zien het gaat daarna echt weer beter met je hond
als ik je wel een raad mag geven gooi die latex kip weg!!(denk dat je het wel al gedaan heb) dat is waarschijnlijk de boosdoener
ik hoor het wel of je hond nu beter is
doei the champ

Nathalie
28 januari 2005, 10:24
oke bedankt voor je antwoord.....ennuh... die kip zit inderdaad in de container!!!!Ik ga haar gauw wat geven(alhoewel ik het super vind zoals ze me duidelijk maakt dat ze wil eten:) )

groetjes Nathalie

the champ
29 januari 2005, 14:49
hai nathalie

ja daar is het ook een boef voor die zijn heerlijk slim!!!!!!!!!
ik hoop dat ze weer lekker gegeten heeft
doei
the champ

Nathalie
30 januari 2005, 22:23
Ja hoor het ging er weer in als " van ouds " ;) Alles is er ook weer in gebleven...pffff .Maar ik ben supertrots op haar want ondanks dat ze nog jong is(nog geen 6 mnd)ieder keer braaf aangeven als ze moest.....zelfs s'nachts en dat had ook anders gekund!!!:D

Nogmaals bedankt voor je reactie,

groetjes Nathalie