Volledige versie bekijken : puppy houding
djara
28 januari 2005, 08:37
Hallo,
Ik heb een klein vraagje.
Mijn boef van 19 maanden ligt nog steeds in de puppy houding.
Dus op haar buik en dan met de achterbenen uitelkaar plat op de grond.
Is dit op deze leeftijd nog normaal? Ik had verwacht dat dit al over zou moeten zijn.
Misschien dat iemand mij hierover wat meer kan vertellen.
Groetjes Renske
Dit is volgens mij niet abnormaal .want onze eerste boef Max deed dit ook,tot aan zijn dood .heeft er nooit last van gehad .Wij zelf hadden het idee dat hij zo heerlijk kon afkoelen .Toch een mooi gezicht niet.
Ze lijken net een vloer kleedje. Veel plezier met je jonge boef.
Groetjes el met boef Bo-Ghy
Wilma
28 januari 2005, 12:34
Nee hoor dat is zeker niet vreemd.
Het is zelfs een teken dat de heupen prima in orde zijn.
Zorgen maken is dus niet nodig.
O ja de de houding wordt ook wel kikkerhouding genoemd.
thei boelema
28 januari 2005, 17:38
Mijn boef van bijna 3 ligt ook vaak op deze manier,zelfs de afgelopen week met de hechtingen in haar buik na een baarmoeder verwijdering.
chris
29 januari 2005, 17:38
Die van mij is nu 20 maanden en doet het ook nog steeds.Ik maak er mij geen zorgen in want het is voor mij een teken dat meneer zich prima op zijn gemak voelt.
bella
29 januari 2005, 21:28
Mijn Boef doet het ook nog steeds en is bijna 4,5 jaar. Hij kan zo rustig een uur liggen pitten. Volgens de dierenarts een teken van gezondheid (hd vrij of bijna vrij) en tevredenheid.
groetjes,Bella
Carin
29 januari 2005, 21:56
bijna al onze honden liggen graag met hun achterpootjes naar achteren, net als een kikker, zelfs als ze zwanger zijn en met een hele dikke buik lopen te waggelen dan liggen ze nog zo.
alleen is het wel een fabeltje dat die honden dus geen last van HD kunnen hebben. nu ben ik in de gelukkige positie dat geen van mijn honden HD heeft, maar ik ken een hond die dus HD Optima Forma (de zwaarste vorm van HD) heeft en die ligt dus ook in de kikkerstand met haar pootjes.
groetjes Carin