PDA

Volledige versie bekijken : week van boris

nanc
30 januari 2005, 21:21
ik vind het erg jammer dat de week van boris er mee stopt, ik keek er iedere week er weer naar uit.Gaat er misschien iemand anders ook zo iets doen als de week van boris?

corry van veen
30 januari 2005, 21:38
Ben het helemaal met je eens Nanc maar ik kan het ook wel een beetje begrijpen het is best veel werk, om iedere keer met weer hele mooie foto's te komen en iedere keer weer andere verhalen te vertellen.
Maar ik keek er ook altijd naar uit op zondag, en vond het iedere keer weer heel leuk en erg gezellie.
groetjes Corry

Wilma
31 januari 2005, 11:28
Ik kijk ook elke week uit naar de week van Boris en geniet ervan
Maar als ik alles goed heb begrepen gaat Loes zich inzetten voor het nieuwe bouvierblad.
Ook daar kijk ik naar uit en ik begrijp dat dit niet samen kan met de week van boris.
Misschien dat Loes ons wat meer kan vertellen als ze dit leest.

Ruben en Loes
31 januari 2005, 13:45
Dank jullie wel dat julie de week van Boris nog steeds leuk vinden......ondanks het vele werk is het echt ontzettend leuk om te doen.... maar na drie jaar de week van Boris te hebben gemaakt straks...heeft hij niet zoveel verschillende dingen te vertellen en ben ik bang dat het dan gaat vervelen....en nu hij volwassen is leek me dat een mooie afsluiting van de week...wel komt er elk half jaar een soort van vervolg verhaal...dat lijkt ons leuk om dat op deze manier dan toch een beetje bij te houden en het is echt wel gaaf om te lezen dat mensen met zoveel plezier je boef zijn streken lezen...en het is natuurlijk voor ons de baasjes van Boris een geweldig dagboek ....zo zie je maar wat al niet met een paar fotootjes kan beginnen.....heerlijk om te doen en heerlijk om te lezen dat mensen er ook van genieten....krijg altijd hele lieve mailtjes over de foto's enz enz.....en wil alleen maar zeggen tegen iedereen hartstikke bedankt voor alle lieve mail die Boris tot nu toe van u gekregen heeft.

Over het nieuwe bouvierblad dat klopt, en wil me daar graag voor inzetten ..... maar het is niet het hetgene dat de week van Boris daarom niet meer verschijnt maar dat heb ik hierboven al beschreven.... Ik kan u over het blad nog niks meer vertellen ...doodgewoon omdat ik er nog niet veel over kan vertellen..... geloof me zodra er meer te vertellen is, kunt u dit vast lezen op deze site......

Dank u wel voor alle lieve woorden over Boris zijn week...nog heerlijk 8 weken te gaan en ik wil iets speciaals doen voor de laatste week hahahaha heerlijk he, ik ben er al mee bezig en geniet er ontzettend van!!
Voor alle boeffies in alle kleuren een dikke knuffel en dit keer van mij komttieeeeKNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Groetjes Loes

marjan
31 januari 2005, 20:16
Beste Ruben en Loes
Ook ik ben een echte fan van Boris en zal hem heel erg gaan missen.
Ik vindt niet dat de verhalen telkens hetzelfde zijn en ik herken veel in mijn eigen bouvier van Boris.
Ik vindt het fijn dat je jezelf in gaat zetten voor een nieuw bouvierblad en samen met Boris wordt het zeker een leuk blad.
Ik hoop dat je je nog bedenkt en dat je toch door wilt gaan met de week.
Boris is toch een stukje deel gaan uitmaken van mijn leven en al ken je mij niet persoonlijk zelfs een beetje familie bij mij thuis geworden.

Marga
31 januari 2005, 20:59
De zondag zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Boris.
Hoe krijgen wij je zover dat Boris toch zijn verhalen blijft vertellen.
Is er een maier om je over te halen??

Paul Brens
1 februari 2005, 20:14
De zondag zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Boris.

Het zou heel zonde zijn als de week niet meer wordt gemaakt.
Op ons uitlaatveldje praten wij altijd over de bouvier Boris.
Niet dat ik hem ooit heb gezien maar Boris is een een begrip geworden.
Net als studio sport elke zondagavond even genieten onder een bakje koffie van de week.
Nu de voetbal verdwijnt uit studio sport en ook Boris straks niet meer wekelijks te lezen is heeft Marga gelijk.
Loes en Ruben doe ons dit verlies niet aan en blijf A.U.B. de week voor ons schrijven.