Volledige versie bekijken : Omgeving Dronten
Ariette
27 augustus 2009, 10:34
Wie komt er uit de omgeving van Dronten of Dronten zelf natuurlijk en komt regelmatig in het bos met de hond?
Misschien kunnen we eens afspreken?:D
Lijkt me fantastisch om eens met andere boefjeseigenaren te wandelen.
Pakkie
28 augustus 2009, 19:37
Ik kom uit Nagele en wandel sporadisch wel eens in het Roggebotbos.
Maar mijn honden kunnen niet heel fijn met andere honden wandelen... Die drie van mij vinden het hardstikke geinig om honden flink op te jagen.
En geloof me, ik ben nog geen hond tegen gekomen die daar zelf ook van geniet... het is nogal beangstigend.
Ariette
29 augustus 2009, 19:00
Hoi Pakkie,
ha ha :D Kgeloof inderdaad dat ons Pucks dat niet leuk gaat vinden, wij waarschijnlijk ook niet Pucks is nog maar 12 week en dat kunnen we haar niet aandoen.
Maar ik Ken dat fenoneem wel van toen wij nog twee boefjes hadden, vonden ze ook niets leuker dan achter andere honden aan te jagen (lees kleine hondjes)
De eigenaren vonden dit meestal niet zo geslaagd, ikke trouwens ook niet maar op dat moment hadden de heren bananen in de oren.
Jammer, maar ik zoek gewoon door... in je uppie lopen is ook niet altijd het einde.
Groetjes en een knuf voor je honden
Ariette
Ylona
30 augustus 2009, 08:54
En ik loop ook nog wel es bij de Roggebot. Maar 12 weekjes .... daar kunnen mijn ventjes ook wat mee hoor. Maar als Pucks wat ouder is is het zeker een aanrader want Tys vindt het geweldig om eindeloos achterna te zitten of achterna te worden gezeten. Bo wil wel meedoen maar zijn artrose lijf geeft dan toch ergens nog een grens aan.
Maar euh ... met een paar maandjes kunnen we best eens iets afspreken hoor!
Ariette
30 augustus 2009, 19:42
Leuk!! Moeten we echt doen, lees altijd je avonturen die je beleeft met je honden. Pucks moet dan inderdaad een stukje ouder zijn, maarre wat in het vat zit verzuurd niet.
Zal zelf ook blij zijn als ze wat ouder is, kun je ook wat makkelijker een stuk wandelen, hoewel het nu natuurlijk ook een prachtige leeftijd is.
Groetjes,
Ariette