PDA

Volledige versie bekijken : Van de Tweestroom

Aileen
6 februari 2005, 19:24
Hoi,

Ik ben Aileen en ben 19 jaar. Ik woon in Sittard. We hebben een prachtige lieve Blonde Bouvier die op 12 februari 5 jaar wordt.

Wie kent de kennel Van de Tweestroom, Deze mensen hebben 10 jaar lang blonde en zwarte bouviers gefokt. Sanya komt uit het laatste nest die ze hebben gefokt, ze zijn daarna helemaal mee gestopt.

lobke&diesel
6 juni 2006, 09:58
hoi hoi

wij hebben onze bouvier riccardo daar ook vandaan heel laas hebben we hem vorige jaar moeten laten in slapen op een leeftijf van 13 jaar...
het was een blonde bouvier..

wij vonden dat altijd een hele goede kennel.. en zijn er dan ook nog vaak geweest...

Aileen
15 september 2006, 20:18
hoi hoi

wij hebben onze bouvier riccardo daar ook vandaan heel laas hebben we hem vorige jaar moeten laten in slapen op een leeftijf van 13 jaar...
het was een blonde bouvier..

wij vonden dat altijd een hele goede kennel.. en zijn er dan ook nog vaak geweest...

Ik ben al lang niet meer op het forum geweest, tot vandaag! Dus sorry voor mijn late reactie.
Wat heeft Riccardo een mooie leeftijd gehaald! De blonde bouvier Kelly van de mensen van de tweestroom is ook op 13 jarige leeftijd overleden en zij was tot nu toe de oudste geworden.
Was Kelly toevallig de moeder van Riccardo?

Sanya komt uit het nest van Kim-zhu (dochter van kelly) en wij hebben ook hele goede ervaringen met deze kennel. De fokster heeft echt een hart voor de bouviers en dat is voor ons ook heel belangrijk. Sanya komt nog wel eens bij hun als wij opvakantie gaan. Dat is eigenlijk de enigste plek waar wij haar met gerust hart kunnen achterlaten.