PDA

Volledige versie bekijken : Beau's nieuwe hobby

MaraJade
11 september 2009, 10:34
Hoi hoi

Zoals jullie weten doet Beau aan Breitensport en dat trainen we een keer in de week. Maar Beau heeft sinds kort een nieuwe hobby en wel frisbeeën.

Dat vindt ze geweldig om te doen, al lukt het nog niet altijd om de frisbee te vangen maar ach, dat komt ook wel goed, het gaat steeds beter.

Bijgevoegd heb ik wat foto's voor jullie!!! Ze zijn wel niet perfect scherp, maar dat gaat ook niet als je zelf de frisbee moet gooien en ook nog gauw een foto maken, haha.

Groetjes

Mara

kenter
11 september 2009, 10:40
Prachtig om te zien meid. Ik heb toen ook foto's gemaakt van het frisbieën bij de club in zaandam..erg mooi om te zien..staan op mijn site bij honden.
Maar er was toen geen boef bij...dus toppie !!:top:

http://www.photobyelly.nl/20080824clubmatch_kczij/medium/01_img_-9826-049.jpg

vera
11 september 2009, 10:42
Hi, geweldig....zo te zien gaat dat vangen toch heel goed......
Leuk als je boefje zo sportief is.....(l)

1 tip....gooi frisbee niet in het water.....zakt gelijk naar bodem:D:D...is onze ervaring.

Hanneke
11 september 2009, 10:46
Leuke actiefoto,Babs is niet zo sportief,die is meer voor theekransjes :o

MaraJade
11 september 2009, 10:48
Hoi Elly

Wow, dat is een mooie foto zeg. Beau en ik doen het momenteel elke dag als ontspanning maar wie weet, misschien gaan we dat er toch wel bij doen als training, een keer in de week.

Hoi Vera

Dank je voor het compliment. En ik zal hem niet in het water gooien, gelukkig is er geen sloot in de buurt. ;)

Hoi Hanneke

Die Babs toch, maar Beau vindt theekransjes ook erg leuk hoor.

Groetjes

Mara

annebasco
11 september 2009, 10:59
Hoi Mara, de foto's zijn heel goed gelukt hoor prachtige aktiefoto's en wat een atleet is Beau!

Ylona
11 september 2009, 11:24
Zo ... dat zijn knappe foto's als je bedenkt dat je en gooit en fotografeert tegelijk!

Tys is ook gek op frisbeeën .... alles wat beweegt, eigenlijk:D

Veel plezier met de nieuwe hobby van Beau!

MaraJade
11 september 2009, 11:45
Hoi Annebasco en Ylona

Bedankt voor de complimentjes. Beau ligt nu lekker uit te rusten van het uurtje rennen en vliegen, en de dag is nog niet om....:-#...

Goh, en dan zegt de trimster dat Beau te dik is....:-#

Groetjes

Mara

annebasco
11 september 2009, 12:10
Te dik????? misschien moet ze een brilletje op zetten??
Prachtig figuurtje heeft Beau!

MaraJade
11 september 2009, 12:12
Hoi Annebasco

Jah, Beau was te dik, ze woog 34 kg. Dat vind ik niet veel hoor, en als ik haar zo zie met haar korte kapsel dan vind ik haar echt niet te dik. Ze had geluk dat ik niet mee kon om Beau op te halen, da had ik ook eens gezegd van, kijk nu eens even goed...

Groetjes

Mara

eldeedi
11 september 2009, 19:02
Mooie actiefoto's!

En te dik? Mijn man keek even mee daarnet en zei: Die is slank voor een bouvier!:)

jantina&rené
11 september 2009, 19:02
Wat een supergave actiefoto zeg... sportief tiepje die Beau...
34 kilo val toch reuze mee, als ze tenminste normale hoogte heeft....
Reza weegt 35 kilo... en ik vindt het prima zo
( ja, Zandor weegt ook 35 kilo, maar die is nog maar 6 maand dus die moet nog even)

MaraJade
11 september 2009, 19:51
Hoi Eldeedi

Bedankt voor het compliment. En ze is inderdaad niet echt dik, ik vind haar slank maar ze is wel een bundel met spieren hoor.

Hoi Jantina

Ze heeft een normale hoogte, volgens mij zelfs iets groter maar ach, ik heb zoiets van, ze doet alles normaal en ze krijgt echt genoeg beweging (en ik ook, haha).

Groetjes

Mara

Pakkie
11 september 2009, 20:08
Voor een amateurfrisbeevangster is ze al aardig bedreven:D
Gaaf dat ze zo sportief is.

loraine
11 september 2009, 20:25
Leuke foto's hoor en zeer duidelijk.
Springerige bezigheid voor de beessies.Blijf foto's maken!!:D;)

anitaheijnen
12 september 2009, 07:37
Hoi Mara,
Dat gaat je goed af frisbee gooien en foto knippen.
Heerlijk om te zien hoe Beau vangt.
En hoe zo te dik ze ziet er harstikke goed uit.
Groetjes Anita en een knuffel van Roxy.:)$

ellyE
12 september 2009, 09:33
Hoi Mara
hartstikke leuke foto's! en beau vangt de frisbee heel elegant!! mijn dochter wil ook graag frisbeeen met onze honden (workshop bij de hondenclub), maar ik durf niet zo goed met die lomperikken, ik ben bang voor blessures. maar zo te zien valt dat dus wel mee?

MaraJade
12 september 2009, 12:17
Hoi iedereen,

Bedankt voor de leuke reacties!!!

Hoi EllyE

Tja, blessures kunnen altijd optreden maar het is altijd van belang dat je ged de spieren opwarmt van je hond. Ook met wedstrijden lopen train ik altijd eerst even in, wat lopen en zo. Daarom loop ik voor het rennen met Beau altijd eerst een rondje dat ze niet meteen van koude spieren naar warme spieren gaat.

Ik zou als ik jou was, gewoon eens contact opnemen met je hondenschool en kijken wat zij zeggen. Misschien eens een les met je honden mee doen, misschien zijn ze dan niet meer zo lomp als dat je denkt dat ze zijn. Ik dacht dat Beau ook erg lomp was maar dat valt best wel mee hoor.

Groetjes

Mara

Chanel
12 september 2009, 12:32
Wat een leuke actiefoto's zeg!

Het valt mij altijd op dat mensen die zelf geen boef hebben (of dat nu een trimmer of een da is) altijd zeggen dat je boef te dik is. Zolang wij boefs hebben heeft er slechts één "spriet" tussengezeten (maar daar zat volgens mij iets van windhond in:cool:).
Boefs zijn nu eenmaal stevige "vierkante" honden, daar wordt op gefokt.

Pakkie
12 september 2009, 17:20
Wat een leuke actiefoto's zeg!

Het valt mij altijd op dat mensen die zelf geen boef hebben (of dat nu een trimmer of een da is) altijd zeggen dat je boef te dik is. Zolang wij boefs hebben heeft er slechts één "spriet" tussengezeten (maar daar zat volgens mij iets van windhond in:cool:).
Boefs zijn nu eenmaal stevige "vierkante" honden, daar wordt op gefokt.

In de hondensport worden mijn honden vaak als te dik gezien... Kan ik mooi jouw antwoord gebruiken als reactie. En ze lekker blijven voeren zoals ik nu doe:D

MaraJade
12 september 2009, 17:31
Hoi Chanel en Carmen

Haha, dat is een goede opmerking zeg.

Hoi iedereen

Bijgevoegd nieuwe foto's van vandaag.

Groetjes

Mara

Ylona
12 september 2009, 20:54
Wat een prachtige hond, wat een geweldige actie en wat een fantastische omgeving ... mogen we bij jullie komen wonen?

eldeedi
12 september 2009, 22:02
Ook de nieuwe foto's zijn weer geweldig!
Ik wou dat die van ons ook zo wilden frisbiën. Bailey wil alleen maar een bal en Sierra wil helemaal niks.:(

loraine
13 september 2009, 07:38
Rodan speelt alleen maar achter in de tuin, apporteren enz. Op de dijk is het een groot speelterrein, maar niet voor dit soort bezigheden. VInd ik erg jammer.
Leuke foto's.

Chanel
13 september 2009, 11:39
Nou, ik zie geen enkele vorm van een hangbuik. Sterker nog, hij heeft prachtige "flanken" .... een superfiguur waar menig hond (en baas;)) jaloers op mag zijn!!!

Pakkie
13 september 2009, 19:19
Nou en of... prachtig lijntje:D

MaraJade
14 september 2009, 14:33
HOi iedereen

Bedankt voor de leuke reacties!!! Beau vindt alles leuk wat stuitert, vliegt en weg gegooid kan worden. Ik zal proberen om meer foto's te maken van haar frisbee avonturen!

Groetjes

Mara

Pakkie
14 september 2009, 20:30
En van haar andere avonturen, zo te horen beleefd ze nogal wat:D

Dazzle
15 september 2009, 08:42
Ziet er op en top uit!
Zowel dat frisbeeën, als het prachtige figuurtje :D.

kenter
15 september 2009, 11:29
Niks mis mee hoor..hartstikke mooie boef !!