PDA

Volledige versie bekijken : Natural Health Carnivore

dorine
14 september 2009, 15:12
Kent iemand deze brokken?

Was net kippen,vogel en konijnenvoer halen daar was iemand die dit voer aan het promoten was. Kreeg een proefzak (3kg) mee.

De onderstaande tekst komt van het foldertje.

Natural Health Adult Dog Carnivore
Een natuurlijke honden brokvoeding zónder graan!!
Een volledig diervoeder voor volwassen actieve honden, met 75% dierlijke ingrediënten.

Als je eigenlijk liever rauw vlees voert aan je hond, maar ook graag het gemak wil kiezen van een compleet gefabriceerd voer, dat door de juiste keuze van ingrediënten gelijke voordelen geeft als rauw-, diepvries- of zelfgemaakt rijk aan vleesvoeding voor uw dier, dan is Natural Health Carnivore HET voer voor u.
Natural Health Carnivore is laag in zetmeel, hoog in (dierlijk) eiwit en vrij van granen (dus ook geen rijst).

Net als bij ons mensen zelf, geven een overvloed aan hoogcalorie koolhydraten in de voeding van honden een verhoogde kans op overgewicht, diabetes en algehele lusteloosheid. Op dit moment hebben de meeste hondenvoeders nog steeds graan en graanbijproducten als basis van hun voeding. Door de koolhydraten van graan te elimineren, die de voedingswaarde verminderen, stuwt Natural Health Carnivore het eiwitniveau en daarmee de voedingswaarde juist omhoog. Bovendien is Natural Health Carnivore rijk aan Omega 3 en 6 vetzuren en is geconserveerd met een mix van vitamine E en C.

Ingrediënten: Eendenmeel 20%, Kippenmeel 15%, Aardappel, kippenvet, haringmeel 10%, gelatine, kalkoenmeel 5%, ei, appel, lijnzaad, wortelen, lecitine, alphalfa, knoflook, volle melkpoeder.

Toevoegingen: Taurine, chondroitine, FOS, vitamines en mineralen
Geconserveerd met een mix van tocoferolen (vit. C en E)

Analyse: ruw eiwit: 42%, ruw vet: 22%, ruwe celstof: 1,5%, ruw as: 9%, vocht: 5,5%, Calcium:2,2%, phosphor: 1,4%
toevoegingen per kg: Koper (als CuSo4): 15mg, Vit A:20.000IE, Vit D3: 2250IE, vit E: 300mg, Vit C: 200mg, Taurine: 2250mg.

loraine
14 september 2009, 15:26
Volgens mij komt het mij bekent voor. Heb ik in Frankrijk ook een proefzakje gekregen. Hij meende dat het ook nederlands was.
Was een fransman met een Coifure voor honden. Had zelf vele prijzen behaald met zijn poedel. Zo sta je dan in Frankrijk te "praten". Begreep dat ik een boef had, nou kregen we het over voeding. Vlees vond hij nix.
Was meen ik prijzig eten. Kan nu niet op internet, ziggo, wil even googelen of het dat was. Heb de folder nl al weggedaan. Laat het wel weten.
Was meen ik wel goed eten.

MaraJade
14 september 2009, 15:28
Ik ken het in elk geval niet. Nog nooit van gehoord....

Dazzle
15 september 2009, 08:06
Geen ervaring mee, wel eens van gehoord.
Heb even op hun site gekeken.
Ze promoten het idd , als alternatief (of aanvulling) voor het geven van rauw vlees.
Laag in zetmeel
Hoog in eiwit
Vrij van granen

Zak van 15 kilo kost 62,95.

dorine
15 september 2009, 09:03
Zak van 15 kilo kost 62,95.

Ja daar had ik ook al naar gekeken.
Hier (http://www.petsxs.nl/product_info.php?cPath=35_63&products_id=608&osCsid=355b0a72f343a74ba2d0bfa9e09f91aa)tot nu toe de "goedkoopste" .

Mara vindt het lekker, Humeurtje moet ze niet.
Nu kijken hoe het er weer uit komt.:D

Frits
18 september 2009, 08:09
Ik ken de brokken niet maar brokken kunnen nooit een alternatief zijn voor vlees voeding. De dierlijke melen in brokken zijn dierlijke resten die gekookt worden en diepgevroren om er meel van te kunnen maken met allerlei stoffen, om het houdbaar te maken en in een brok te kunnen persen.
Ik voer mijn hond vlees in de vorm van pens, hart, vleesbotten, kip, lam , hert etc.( kortom barf)
Frits
.

Ton
28 september 2009, 09:48
Het gaat bij voer om de samenstelling en werking op het lichaam.
Natuurlijk brokken kunnen vers vlees niet vervangen.
Maar de brokken van Natural Health Carnivore komen akelig dicht in de buurt.
Kijk je naar de voedingswaarde en werking dan is die nagenoeg gelijk aan vers voer.
Natural Health Carnivore brokken kunnen daardoor zich meten aan de Barf samenstelling van een goed voer