Volledige versie bekijken : C-wedstrijd Heteren
Pakkie
20 september 2009, 12:45
Zelf kon ik niet in Heteren zijn vandaag omdat ik thuis zit met rugklachten, maar mijn man heeft meegedaan aan de C-wedstrijd in Heteren.
Seven liet zich van zijn meest brutale kant zien en wilde niet lossen wat betekende dat hij 0 punten op zijn naam heeft staan.
Shame heeft wel zijn beste beentje voor gezet, het uitslovertje, en is tweede geworden met 95 punten. Ik ben van afstand apetrots op mijn mannen.
Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van de wedstrijd? Ik zou ze graag willen zien.
loraine
20 september 2009, 14:00
jammer van Seven, maar niet "lossen". helaas. Goed van de ander, 2e plaats.
Ben er nu zelf mee gestopt, Rodan is nu geöpereerd, en ik 7 oktober. dus alles op een laag pitje. Had het je nog niet doorgegeven
Pakkie
20 september 2009, 16:28
jammer van Seven, maar niet "lossen". helaas. Goed van de ander, 2e plaats.
Ben er nu zelf mee gestopt, Rodan is nu geöpereerd, en ik 7 oktober. dus alles op een laag pitje. Had het je nog niet doorgegeven
Je hoeft me ook niet alles te vertellen:D
Ik kan me goed voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt nu jezelf ook een operatie te wachten staat. En Rodan kan natuurlijk ook weinig tot niets zo vlak na de operatie.
Maar wie weet... Als je weer helemaal hersteld bent, er zijn zat leuke dingen met je hond te doen, naast de africhting.
k-broek
20 september 2009, 16:49
Alleen balletjes gooien is te traumatisch voor je hond.
Denkt hij iedere keer weer terug dat hij die nu mist.
hahahaha
Pakkie
20 september 2009, 17:05
Dan moet hij eerst implantaten krijgen. Die schijnen te bestaan voor honden;):D
MaraJade
20 september 2009, 17:23
Hey Carmen
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat. We hoorden de naam Shame voorbij komen en dat hij tweede was geworden.
Helaas geen foto's gemaakt zelf, te druk met andere dingen. :D
Groetjes
Mara
loraine
20 september 2009, 17:27
Dan moet hij eerst implantaten krijgen. Die schijnen te bestaan voor honden;):D
kan ie naast me op de operatiekamer :D Beide aan de implantaat!!! Zo baasje, zo hond;)
k-broek
20 september 2009, 17:29
hahaha
Jij hebt humor.
Zou wel een stunt zijn om het aan de chirurg te vragen.
hahaha
Komt helemaal goed Loraine.
Groet kees
loraine
20 september 2009, 17:57
hahaha
Jij hebt humor.
Zou wel een stunt zijn om het aan de chirurg te vragen.
hahaha
Komt helemaal goed Loraine.
Groet kees
sommigen vinden het gek dat ik zoiets zeg/schrijf, noem het maar galgenhumor, :D
Vind het wel jammer dat ik het pakwerken even moet annuleren, hopelijk kan het nog in toekomst. Is leuk bezig zijn, en anders idd zoals Carmen typte, iets anders.
k-broek
20 september 2009, 18:13
Ach als je straks weer van die strakke jonge appels of peren hebt en de boel is genezen dan ga je gewoon weer lekker rustig aan trainen met dat balloos geval van je .
hahaha
Groet kees
Pakkie
20 september 2009, 18:33
Een collega van mij heeft een borstreconstructie met implantaten ondergaan na borstkanker te hebben gehad.
Zij heeft het werk weer volledig herpakt. En geloof me, werken in het magazijn van een bakkerij (broodfabriek) is niet licht werk. Dus mogelijkheden te over na je operatie.
loraine
20 september 2009, 18:45
Ach als je straks weer van die strakke jonge appels of peren hebt en de boel is genezen dan ga je gewoon weer lekker rustig aan trainen met dat balloos geval van je .
hahaha
Groet kees
Haha, balloos geval. Dat verwoord je goed. Rodan is nu een zo gek als een balloze hond.
Carmen, als die collega dat goed kan, kan ik zeker administratief werk hervatten en werken met mijn balloze hond:D
Wijken weer af: proficiat met je woeffie.
Waren 2 honden mee van jou? Chiara niet (als ik de juiste naam heb)
Rob
20 september 2009, 20:44
Was weer geweldig om zoveel mooi manwerk te zien vandaag.
Als ik filmpjes tegenkom zal ik ze in de bios plaatsen.
Enne pakkie was moeilijk om thuis te zitten met zo'n evenement he ;)
kenter
20 september 2009, 20:50
Hé Carmen, beterschap met je rug..ik weet hoe het is helaas..
Wij hebben wel Fred zien lopen buiten het veld en Piet heeft staan kijken bij Bertus.. ( oeps..arme man, Boris wilde niet echt) en toen ben ik met een van de herplaatsers de ring in geweest..verder niks gevolgd helaas..:o
Elly de Roos
20 september 2009, 21:19
Hoi Carmen, ik weet wel wie er foto's zou kunnen hebben. Ik heb ook foto's gemaakt, maar niet te veel. Helaas moest ik bij de showkant foto's maken i.v.m. dat mijn "kampioentje" daar liep. Ik stuur je even via deze site een PBtje wie misschien foto's heeft.
Groetjes Elly
Pakkie
20 september 2009, 21:23
Ik heb net wel twee foto's gezien van de winnares van de dag.
Is ook helemaal niet erg om naar te kijken. Lotus traint in Hilversum waar wij ook regelmatig te vinden zijn:D
Ik hou mij heel warm aanbevolen voor alle foto's die er gemaakt zijn. Ook van de show.
Shaggy
20 september 2009, 21:36
Ik heb wel een aantal foto's gemaakt tijdens het pakwerk. Aantal prima gelukt, en een aantal verknald door gebruik van verkeerde lens :-#
Zal eens even uitzoeken wat nog fatsoenlijk oogt en zal dan wel wat plaatsen hier :)
Voorproefje ( die je al gezien had ;) )
http://i521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/bouviers/DSC09653-border.jpg
http://i521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/bouviers/DSC09659-border.jpg
vera
20 september 2009, 21:40
Lukt mij nog ff niet Carmen....ga verder zoeken.....!!!!!!!
Pakkie
20 september 2009, 21:42
Mag ik zeggen dat je prachtige foto's maakt?
Gezien ik zelf ook een fervent hobbyfotograaf ben en meer foto's verknal dan dat ik er goede uitpers, ben ik heel benieuwd waar je mee fotografeerd. En welke instellingen je hebt gebruikt.
Trouwens mijn man liep met beide honden voor de pauze. Met Seven met nummer 6 (de hond die niet wilde lossen) en met Shame met nummer 8. Misschien helpt die info met kijken of er een fotootje tussen zit van hem of onze honden?
Pakkie
20 september 2009, 21:44
Lukt mij nog ff niet Carmen....ga verder zoeken.....!!!!!!!
Als ik google op photobucket en Goya kom ik er niet direct. Onder welke naam kan ik eventueel gaan zoeken? Dan kom ik er ook vast wel.
Shaggy
20 september 2009, 22:19
Mag ik zeggen dat je prachtige foto's maakt?
Gezien ik zelf ook een fervent hobbyfotograaf ben en meer foto's verknal dan dat ik er goede uitpers, ben ik heel benieuwd waar je mee fotografeerd. En welke instellingen je hebt gebruikt.
Trouwens mijn man liep met beide honden voor de pauze. Met Seven met nummer 6 (de hond die niet wilde lossen) en met Shame met nummer 8. Misschien helpt die info met kijken of er een fotootje tussen zit van hem of onze honden?
:)%
Dank u, hehe :) Ja, mag graag een plaatje schieten om het zo maar te zeggen. Zal niet te ver off-topic gaan, mischien iets voor een ander topic oid?
Ik werk met een Sony Alpha. Ben totaal geen Sony fan, maar deze serie is nog ontworpen door de mensen van Minolta ( Minolta is overgenomen door Sony ) Was dus een bewuste keuze ivm met wat technische mogelijkheden. Ik schiet altijd handmatig in stand M of stand A, verders niets. en gebruik Sony, Minolta en Sigma lenzen. Alleen een flink aantal wazig omdat ik de verkeerde erop had gezet en zo stom was toch door te schieten.
Maar wil gerust eens met je verder babbelen hierover hoor :), bekijk dit maar eens om een indruk van wat los werk van mij te krijgen; http://s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/
Zo, heb een flink aantal foto's even flink verkleind ivm ruimte op m'n account en zo kan ik ze wat sneller online zetten. Snuffel gerust even rond, als er iemand vergroting wil zien hoor ik het wel. Heb ze genummerd.
Pakwerkfoto's (http://s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/pakwerk/)
Pakkie
20 september 2009, 22:37
:)%
Dank u, hehe :) Ja, mag graag een plaatje schieten om het zo maar te zeggen. Zal niet te ver off-topic gaan, mischien iets voor een ander topic oid?
Ik werk met een Sony Alpha. Ben totaal geen Sony fan, maar deze serie is nog ontworpen door de mensen van Minolta ( Minolta is overgenomen door Sony ) Was dus een bewuste keuze ivm met wat technische mogelijkheden. Ik schiet altijd handmatig in stand M of stand A, verders niets. en gebruik Sony, Minolta en Sigma lenzen. Alleen een flink aantal wazig omdat ik de verkeerde erop had gezet en zo stom was toch door te schieten.
Maar wil gerust eens met je verder babbelen hierover hoor :), bekijk dit maar eens om een indruk van wat los werk van mij te krijgen; http://s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/
Zo, heb een flink aantal foto's even flink verkleind ivm ruimte op m'n account en zo kan ik ze wat sneller online zetten. Snuffel gerust even rond, als er iemand vergroting wil zien hoor ik het wel. Heb ze genummerd.
Pakwerkfoto's (http://s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/pakwerk/)
Mag ik geheel offtopic dan ook even kwijt dat ik je overige foto's ook het bewonderen waard vind:D Ik heb nog een hele hoop te leren.
Ik heb dan wel een Nikon D90, maar een leuke camera zegt ook niet alles. Het is nog altijd de fotograaf erachter die het moet doen.
Mag ik de link aan Elise, de bazin van Lotus geven om haar te vertellen dat haar hondje veelvuldig op de gevoelige plaat vast is gelegd?
Shaggy
20 september 2009, 23:00
De Nikon d90 is vergelijkbaar met wat ik heb. Veel mensen kopen vaak een DSLR ( Digitale Spiegel Reflex ) met de gedachte daar eens even mooie foto's mee te gaan schieten. Maar veel mensen komen daarmee bedrogen uit. Niks mis mee, alleen tuinen er hordes mensen nog steeds in de adviezen die men bij de mediamarkt en cornuiten geeft.
Een camera body is maar een wegwerp artikel. De objectieven zijn hetgeen waar je in moet investeren. een goed objectief kan jaren en jaren meegaan, en vele body's overleven. Alleen zijn goede objectieven gewoon duur, maar wel de moeite waard. Veel mensen kopen bijv. een leuke 18/250mm lens erbij voor een paar centen, leuk, maar als je dat afzet tegen een goed stukje glas van bijv. 70/200 F2.8 is het prijs ( en kwaliteit ) verschil enorm en niet meer te vergelijken. Maar dat is natuurlijk een andereklasse, en voor veel mensen niet interessant.
Een DSLR moet ja echt handmatig instellen wil je het beste resultaat. Dit in combinaite met goede lenzen, en een beetje kijk op wat je wil gaan doen scheelt bergen.
Ik zeg altijd maar zo, een slechte fotograaf maakt met een camera van €10.000 geen goede foto's, een goede fotograaf kan met een wegwerp camera nog steeds dat ene moment vastleggen. Sommige mensen zeggen dat ik aardige foto's maak, kijk ik naar anderen vraag ik mezelf af of ik ooit dat nivo kan halen...
Ach, zolang je maar plezier hebt. Ik ben prima te spreken over mijn Sony, en het is dat ik niet meer budget had anders kwam er vandaag nog een A900, maar ja €2100 voor een pro-body is best veel geld, en ik wil ook nog andere dingen haha
Als jij een D90 gebruikt, handmatig met een leuke lichtsterke lens zoals een 70/200 F2.8 weet ik zeker dat je heel leuke foto's kan maken van de hondensport. Ik heb vandaag bijna alleen maar met een 70mm F2.8 lens gewerkt. Lekker snel en scherp.
Maar natuurlijk mag je de links doorgeven, altijd leuk als de foto's bij de persoon in kwestie aankomen. Mocht ze me nodig hebben laat ze maar een berichtje of iets sturen, komt alles goed. De foto's waar zij bijstaat waren iig prima gelukt :)
http://s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/pakwerk/
http://s521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/bouviers/
Zo, genoeg gezeverd, ik ga pitten zo ongeveer haha, morgen weer werken :(
kenter
21 september 2009, 05:15
Zag er een paar leuke van Bertus tussen..:top:
vera
21 september 2009, 06:51
http://s618.photobucket.com/albums/tt263/goyabouvier/pakwerk%20Heteren/?albumview=slideshow
Hierbij ook wat foto's van het pakwerk gisteren in Heteren.
Helaas niet de honden van pakkie aan het werk,maar heel mooi om te zien.
Hanneke
21 september 2009, 09:55
http://s618.photobucket.com/albums/tt263/goyabouvier/pakwerk%20Heteren/?albumview=slideshow
Hierbij ook wat foto's van het pakwerk gisteren in Heteren.
Helaas niet de honden van pakkie aan het werk,maar heel mooi om te zien.
Ik krijg alleen maar een venster te zien om in te loggen,dus voor een nieuwsgieriege Hanneke blijft de deur gesloten
:-@
jantina&rené
21 september 2009, 11:10
Ook voor een nieuwgierige Jantina, helaas 'k moet ook inloggen :(
loraine
21 september 2009, 11:56
Krijg hem ook niet open, helaas :(:confused:
Dazzle
21 september 2009, 12:02
Helaas, Vera, ook vanuit hier lukt het niet.
Hanneke
21 september 2009, 12:17
Zelf kon ik niet in Heteren zijn vandaag omdat ik thuis zit met rugklachten, maar mijn man heeft meegedaan aan de C-wedstrijd in Heteren.
Seven liet zich van zijn meest brutale kant zien en wilde niet lossen wat betekende dat hij 0 punten op zijn naam heeft staan.
Shame heeft wel zijn beste beentje voor gezet, het uitslovertje, en is tweede geworden met 95 punten. Ik ben van afstand apetrots op mijn mannen.
Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van de wedstrijd? Ik zou ze graag willen zien.
Ik heb er een paar in mijn fotoalbum staan,maar volgens mij niet die van jou:o
vera
21 september 2009, 14:15
Nou dames......hoop dat het nu lukt!!!!
Anders lukt hij mij echt niet:D:D:-@:-@
loraine
21 september 2009, 14:41
Helaas, moet inloggen. Jammer............
MaraJade
21 september 2009, 14:46
Hoi Vera
Ook ik moet inloggen. Ik denk dat het komt omdat je een instelling niet goed hebt staan zodat je albums niet openbaar zijn.
Groetjes
Mara
jantina&rené
21 september 2009, 17:52
:(:( lukt niet