PDA

Volledige versie bekijken : Spijkercup

nadientje
22 september 2009, 17:42
Op 4 oktober is er weer de Spijkercup bij BD Spijkenisse. Ik ben wel van plan om te gaan. Wie is er verder nog van plan om te komen? :)
Groetjes Nadine :)$

Elly de Roos
22 september 2009, 21:40
Op 4 oktober is er weer de Spijkercup bij BD Spijkenisse. Ik ben wel van plan om te gaan. Wie is er verder nog van plan om te komen? :)
Groetjes Nadine :)$

ja ik ook, maar dan zonder Keiko, want honden van toeschouwers zijn dit keer niet welkom.

groetjes Elly

Pakkie
22 september 2009, 23:19
Ik weet niet of ik ga kijken. Ik doe in ieder geval niet mee aan deze wedstrijd. Misschien volgend jaar, als het wedstrijdschema iets gunstiger is.

nadientje
23 september 2009, 07:22
Ik weet niet of ik ga kijken. Ik doe in ieder geval niet mee aan deze wedstrijd. Misschien volgend jaar, als het wedstrijdschema iets gunstiger is.

Jammer! Had gehoopt je een keertje met je honden in actie te zien ;)

Goed dat je het zegt Elly, dat wist ik niet. Dan laat ik zelf mijn boeffie ook thuis denk ik.

Groetjes Nadine

Pakkie
23 september 2009, 19:51
Ik doe aan genoeg wedstrijden mee, dus er komt vast nog wel eens een gelegenheid.
Misschien 22 november de Coen Semler Trofee in Almere?:D

nadientje
24 september 2009, 09:41
Ik ga mijn best doen om erbij te zijn! :)

kenter
24 september 2009, 11:18
Ik doe aan genoeg wedstrijden mee, dus er komt vast nog wel eens een gelegenheid.

Zal het in mijn agenda zetten..wie weet kom ik ook kijken en fotograferen..als ik die van Piet meekrijg :dancing:

Pakkie
24 september 2009, 17:57
Zal het in mijn agenda zetten..wie weet kom ik ook kijken en fotograferen..als ik die van Piet meekrijg :dancing:

Anders sleur je Piet toch ook mee? Gezellig:D

En Nadientje, ik zou het heel leuk vinden als het je gaat lukken. Maar geen man overboord als het niet lukt. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen:)

Pief
26 september 2009, 07:19
Anders sleur je Piet toch ook mee? Gezellig:D

En Nadientje, ik zou het heel leuk vinden als het je gaat lukken. Maar geen man overboord als het niet lukt. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen:)
Maar ze wil mijn camera juist zelf vast houden..:cool: En dat gaat wat moeilijk wanneer ik 'm vast heb..
Het wordt tijd dat ze zelf eens een echte camera gaat kopen..:D

loraine
26 september 2009, 09:09
Hee Pakkie, doe je ook nog mee in Belgie? Daar is toch in oktober iets met pakwerken voor bouviers? als ik het goed heb

Pakkie
26 september 2009, 16:56
Hee Pakkie, doe je ook nog mee in Belgie? Daar is toch in oktober iets met pakwerken voor bouviers? als ik het goed heb

Dat heb je zeker helemaal goed:D Freddy en ik doen allebei mee met het WK Bouviers bij Niel-bij-As in België. Dat is als ik me niet vergis van 23 tm 25 oktober.

Op de website staat de hele lijst deelnemers. In totaal 43!!
http://www.dewerkbouvier.be/

loraine
26 september 2009, 19:07
Ok, Carmen. Wil zeker komen kijken. Weten nu via routeplanner waar het is. Heeeeeeeel dicht bij ons. (al geeft hij rare routes aan om er te komen)
moest even zoeken naar jouw hond, want Kim kon ik natuurlijk niet :D
Even kijken of ik dan voldoende hersteld ben. Laat het je zeker weten om kennis te kunnen maken. Veel ook van het buitenland, buiten Belgie en Nederland, zag ik.

Pakkie
27 september 2009, 07:22
Als je op Shame zoekt kun je inderdaad lang zoeken. Hij heet officieel Cougar en Kim is de naam van zijn mama(l)
In België mag de naam van de hond maar uit 9 letters bestaan en de fokker wilde graag de naam van de moeder erin verwerkt zien.
Plus dat in België gewerkt wordt met in één jaar alle honden met dezelfde letter. Shame is geboren in het jaar van de C. Tja... dan kan Shame niet meer hè? Ergens is het wel onhandig, mensen denken vaak dat ik met twee verschillende honden op pad ben:confused:

Wij gaan anderhalve week eerder al weg. We doen ook mee aan het WK Franse Herders en Bouviers in Luxemburg. Dat is het weekend ervoor dus hebben we lekker lang vakantie en twee vliegen in één klap. Dus als je het voor die tijd kunt laten weten of je komt kijken in België komt het zeker bij me aan. Ik neem wel laptop en mobiel (met internet) mee, maar of dat werkt is in ons huishouden nooit gegarandeert:rolleyes:

Zou wel leuk zijn je een keertje te ontmoeten!!

Elly de Roos
27 september 2009, 21:32

Helaas, dan moet ik waarschijnlijk werken. Ik weet mijn rooster nog niet, vandaar dat ik zekerheid kies en op 4 oktober ga.

loraine
25 oktober 2009, 12:45
He Carmen,

hoorde per toeval op het veld, dat je in Luxemburg 4e geworden was.
Proficiat, goed hoor.

Waren in Belgie maar kort gebleven, de meiden wilden al naar huis. Vond het toch wel interessant.
Hoe had je het verder gedaan?

Pakkie
26 oktober 2009, 14:15
He Carmen,

hoorde per toeval op het veld, dat je in Luxemburg 4e geworden was.
Proficiat, goed hoor.

Waren in Belgie maar kort gebleven, de meiden wilden al naar huis. Vond het toch wel interessant.
Hoe had je het verder gedaan?

Die vierde plek in Luxemburg heb ik niet weten te overtreffen... hahahaha.
Ik ben op het WK Bouviers 14de geworden. Ook leuk:D

loraine
26 oktober 2009, 15:20
14e van de hoeveel????? Deden toch een flink aantal landen en personen mee.
Zelfs een vrouw van 75 jaar, knap hoor.
Deed jouw man ook mee? Dacht toen ik wegging dat hij ook zo'n wedstrijdhes aan had.
Mooie hond heb je trouwens. Welke van de 2 was het ook alweer?

Pakkie
26 oktober 2009, 15:26
14e van de hoeveel????? Deden toch een flink aantal landen en personen mee.
Zelfs een vrouw van 75 jaar, knap hoor.
Deed jouw man ook mee? Dacht toen ik wegging dat hij ook zo'n wedstrijdhes aan had.
Mooie hond heb je trouwens. Welke van de 2 was het ook alweer?

Ik geloof, zo uit mijn hoofd dat er 28 IPO III honden waren, ik zit er dus precies tussenin. Niet zo heel best op het oog, maar ik was tevreden vooral gezien we het weekend ervoor ook een wedstrijd hebben gelopen. Normaal hebben we minimaal 6 weken tussen twee wedstrijden om de foutjes er weer uit te trainen. En met pakwerk ben ik zeker 8 punten verloren door een paar eigen domme foutjes... Ken je nagaan....

Freddy heeft inderdaad ook meegedaan. Hij loopt met Seven. Seven is helaas niet door het speuren gekomen en ook op pakwerk is hij gezakt, hij was ongelooflijk brutaal en wilde eigenlijk niet de mouw lossen.
We hebben dus weer heel wat geleerd.:D

loraine
26 oktober 2009, 15:42
Die ene hond wat 2 plaatsen na jou kwam, die werd in 1x bang bij het pakwerken, schrok ergens van of zo???!!! jammer voor hun, hoop dat dat nog goed komt. nr 35 was dat.

Pakkie
26 oktober 2009, 18:31
Die hond in kwestie kan de dreiging met de stok niet verdragen. Dat wist de geleider al, maar hij hoopte dat het nog mee zou vallen. Niet dus.
Dat komt niet meer goed. Wel op eigen pakwerkers, op eigen terrein, dus in een vertrouwde veilige omgeving, maar ik geloof dat hij niet meer mee zal doen aan wedstrijden.
Het was wel de allermooiste Bouvier van de hele wedstrijd:D

Wat vond je van de wedstrijd? Heb je je een beetje vermaakt?
Ik was zo bezig met de wedstrijd, dat mij een beetje ontgaan was dat jij het was die me zo vriendelijk toezwaaide...vandaar mijn nogal wat schaapachtige blik...hahaha... Sorry...
Pas toen je naar huis ging ging er bij mij een lampje branden... Blond hè.:(

loraine
26 oktober 2009, 18:36
Die hond in kwestie kan de dreiging met de stok niet verdragen. Dat wist de geleider al, maar hij hoopte dat het nog mee zou vallen. Niet dus.
Dat komt niet meer goed. Wel op eigen pakwerkers, op eigen terrein, dus in een vertrouwde veilige omgeving, maar ik geloof dat hij niet meer mee zal doen aan wedstrijden.
Het was wel de allermooiste Bouvier van de hele wedstrijd:D

Wat vond je van de wedstrijd? Heb je je een beetje vermaakt?
Ik was zo bezig met de wedstrijd, dat mij een beetje ontgaan was dat jij het was die me zo vriendelijk toezwaaide...vandaar mijn nogal wat schaapachtige blik...hahaha... Sorry...
Pas toen je naar huis ging ging er bij mij een lampje branden... Blond hè.:(

Ach ja, misschien een volgende keer beter, wanneer we mekaar kunnen treffen. Mijn meiden wilden al naar huis, hadden geen oppas anders waren Peter en ik langer gebleven. Zag je al bij die tafel staan met je man, neem ik aan, en een aantal anderen. Ben wel vrij, maar niet om er zomaar heen te gaan.:D Geloven ze hier nooit...........

Van de bouviers die wij gezien hadden, vond ik die van 35 niet mooi, qua beharing, die poten, blh...Ieder zijn eigen mening, natuurlijk.
peter vond het afschuwelijk dat je zo recht in zijn ster kon kijken, haha:D Waar we al op letten he??

Pakkie
27 oktober 2009, 07:11
Ach ja, misschien een volgende keer beter, wanneer we mekaar kunnen treffen. Mijn meiden wilden al naar huis, hadden geen oppas anders waren Peter en ik langer gebleven. Zag je al bij die tafel staan met je man, neem ik aan, en een aantal anderen. Ben wel vrij, maar niet om er zomaar heen te gaan.:D Geloven ze hier nooit...........

Van de bouviers die wij gezien hadden, vond ik die van 35 niet mooi, qua beharing, die poten, blh...Ieder zijn eigen mening, natuurlijk.
peter vond het afschuwelijk dat je zo recht in zijn ster kon kijken, haha:D Waar we al op letten he??

Da's het nadeel van een gecoupeerde hond, die heeft geen staart om zijn sterretje te bedekken;) Skyhigh, van Sammy-Jo v. Dongen is ook een hele mooie werkbouvier. Jullie hebben hem helaas niet in aktie kunnen zien omdat hij op zaterdag appèl en pakwerk heeft gedaan.
Maar volgend jaar is het WK in Tjechië, misschien een vakantietip??

loraine
27 oktober 2009, 08:17
Da's het nadeel van een gecoupeerde hond, die heeft geen staart om zijn sterretje te bedekken;) Skyhigh, van Sammy-Jo v. Dongen is ook een hele mooie werkbouvier. Jullie hebben hem helaas niet in aktie kunnen zien omdat hij op zaterdag appèl en pakwerk heeft gedaan.
Maar volgend jaar is het WK in Tjechië, misschien een vakantietip??

Ga dan eens naar Frankrijk, het oostblok trekt ons niet. Wij zijn van die francofielen.
Is dit elk jaar in België of elk jaar ergens anders?
Kunnen we sterretjes kijken, al sterven die wel uit he?;):eek:

Rob
27 oktober 2009, 13:29
(I)Ik wil iedereen die nog nooit op een wedstrijd van IPO is geweest het advies geven dit zeker en keer te doen.
Je ziet dan de werklust van een bouvier samen met zijn baas aan het werk.
Echt een genot om te zien.