Volledige versie bekijken : Hondenmand / Hondenkussen
hans kerkhoven
16 februari 2005, 22:08
Hallo.
Wij zijn ons aan het voorbereiden op de komst van een pup.
Ons idee is om de pup s'avonds in de hal te laten slapen in een mand.
En voor overdag in de kamer op zoiets als een Doggy Bagg te laten liggen.
Maar is dat een goed idee twee slaapplaatsen ?
Groeten
Hans.
corry van veen
17 februari 2005, 04:12
Hoi Hans
Leuk die voorbereidingen van een pup. Ik ben mij ook aan het voorbereiden ik heb vanavond de geboorte gezien van mijn pup op de webcam Carin heeft de webcam aangezet en ik ben de hele nacht al aan het kijken naar de bevalling.
Ik heb toevallig ook twee weken geleden een Doggy Bag gekocht voor mijn honden zij moesten er eerst erg aan wennen maar als ze het gewend zijn
kunnen ze er heerlijk op slapen. Het vormt zich helemaal naar hun lichaam.
Ik wens je heel veel plezier met je pup.
groetjes Corry
Francine
17 februari 2005, 07:20
Spannend he...........leuk dat wij mee kunnen kijken!
Groetjes, Francine en een dikke knuf van Eros
Clausie
17 februari 2005, 08:22
Hoi Hans,
Twee slaapplaatsen daar is volgens mij niks mis mee. Denk maar aan een pup die s'avonds mee wordt genomen naar de slaapkamer. Die heeft er ook twee. Alleen als de pup overdag ook in de hal komt is het misschien verstandig om de mand dan weg te halen. Dit kan verwarrend werken en de pup kan 1 van de 2 slaapplaatsen als "speelplaats" gaan zien. Wij zelf hadden een mand met doggy bag ineen gekocht voor onze pup (nu 17 weken). De doggy bag was geen succes. Vond hij leuk om op te springen e.d. maar niet om op te gaan liggen slapen. Het leek wel of hij er wat te ver in weg zakte en de pup dat niet prettig vond. De mand is geen probleem daar ligt hij netjes in. Daar ligt nu een dekbed in. Maar natuurlijk is geen enkele pup hetzelfde en misschien vind jullie pup een doggy bag straks wel prettig.
Veel plezier met voorbereiding en geniet straks maar lekker van jullie pup.
Groetjes,
Clausie
bella
17 februari 2005, 20:05
Als eerste veel geluk met de pup en heel veel (voor)plezier.
Mijn Boef heeft ook 2 manden. Een staat er in de huiskamer en de ander op de slaapkamer bij ons waar hij ook slaapt. Hij heeft gewone stoffen manden want die vindt hij het prettigste. Nadeel is wel dat ze redelijk snel stuk zijn. Ik heb in de mand op de slaapkamer nu een vetbed in gekieperd en meneer vindt het geweldig. 2 manden is dus geen enkel probleem.
succes,Bella
Wilma
20 februari 2005, 18:38
2 slaapplaatsen is geen probleem.
Kijk wel uit met een hondenkussen.
Toen mijn pup 4 maanden was heeft ze haar tanden erin gezet.
Gevolg 1 grote rommel aan witte bolletjes die zij ook nog eens binnen heeft gekregen.
Een kuur van de dierenarts ( laxeermiddel) was noodzakelijk om haar darmen schoon te krijgen.