PDA

Volledige versie bekijken : Waterige urine

Anita
10 april 2002, 22:20
Hallo beste bouvier fans.
Ik zit met een vraag over mijn bijna elf jaar oude boef Lady.
Zij heeft een paar keer een blaasontsteking gehad en is goed behandeld nu de laatste keer heeft ze drie antibiotica kuren moeten hebben voor dat het eindelijk weg was
Nu is haar urine weer na gekeken en de dierenarts wil nu bloed laten prikken want hij vind de urine te waterig.
Weet iemand mischien wat dat inhoud en wat voor gevolgen dat kan hebben mischien is er iemand die dat ook met zijn of haar boef heeft gehad.
:confused:

Met vriendelijke groetjes Anita en haar kameraden Fleur en Lady

Willie
12 april 2002, 13:46
Hallo Anita.
Waterige urine hoeft niet te wijzen op een probleem.
Omdat je hond al wat ouder is zal je dierenarts willen onderzoeken of er misschien afwijkingen zijn.
Bij urinewegontstekingen zijn vaak niet zichzelf staand,helaas gaan ze vaak gepaard met andere aandoeningen van de blaas,baarmoeder,prostaat of de vagina.
Je dierenarts wil een juiste diagnose stellen en daarvoor is verder onderzoek nodig.
Misschien maak ik je wat ongerust,maar zoals ik al schreef het kan ook gewoon de ouderdom zijn waardoor de nieren wat minder functioneren dan bij een jonge hond

Anita
12 april 2002, 15:33
Dank je Willie voor de reactie ja je wilt er niet aan dat je hond wat kan gaan mankeren en je denk gauw het ergste ik hoop dat het allemaal zal meevallen ik laat het je zeker weten wat de uitslag zal zijn.

Groetjes Anita