PDA

Volledige versie bekijken : Dierenleed

thei boelema
24 februari 2005, 22:51
Onderstaande kwam ik tegen op marktplaats en wil ik jullie niet onthouden.
-----------------------------------------------------------------------

Beste mensen,bekijk de advertenties eens,pup van 15 weken moet weg en een andere wordt alweer gevraagd voor een kind van nog geen 3 jaar oud!!!!

Over een paar maanden is de volgende hond dan weer de dupe,want waarom zou die persoon daar dan wel tijd voor hebben,of zou de Doberman ziek zijn?????
Kijk ook naar de telefoonnrs van de 2 advertenties,juist een en dezelfde persoon.

Gr Wout
--------------------------------------

Puppy
Prijs: € 75,00
Beschrijving: Te koop hele lieve pup van 15 weken oud,het is een kruising doberman het is een reutje de reden dat wij hem weg doen is omdat we er niet zo veel tijd voor hebben hij kan goed met kinderen want we hebben er zelf 2 ook is hij zeer waaks hij gaat alleen weg als iemand hem een goed huis kan bieden dus geen handelaren als je meer wilt weten bel dan even emailen heeft geen zin want ik heb zelf geen pc

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 11-02-2005, 17:38
Gezien: 1529 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: michielsen (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)

Telefoonnummer: 0648465012
-------------------------------------------------------
Regio: Gelderland
Hondje gezocht
Prijs: Gratis
Beschrijving: Voor mijn zoontje van bijna 3 ben ik op zoek naar een lief en stoer hondje om mee te spelen he liefst gratis hij of zij moet wel zindelijk zijn dus heb je een hondje en wil je hem kwijt bel dan alsjeblieft je zou mijn zoontje er dolgelukkig mee maken mvg fam huisman

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 21-02-2005, 12:22
Gezien: 272 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: huisman (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)

Telefoonnummer: 0648465012
Regio: Gelderland

Zagaha
25 februari 2005, 08:52
Goed gespot!!
Je zou ze wat niet???? Ik kan daar zo boos om worden!!!! De mogelijkheden moeten voor dit soort mensen ingedamd moeten worden, maar ja, dat is valse hoop.

Clausie
25 februari 2005, 10:27
Ook ik kan hier zo boos om worden. Heb zelfs op het punt gestaan om de foon te pakken. Even deze "meneer" te vertellen dat als hij zonodig een "leuk" speeltje voor zijn zoontje wil, hij maar naar de speelgoed winkel moet gaan en daar zo'n hondje op batterijen koopt. Die zijn zindelijk en kan je in de hoek gooien als je er geen zin/tijd voor hebt. Maar goed, dit lost niks op, zo lang er mensen zijn zullen deze praktijken blijven. Laten we hopen dat deze pup nu wel een goed baasje krijgt. En dat er niemand een hond bij deze familie onderbrengd. Maar dit laatste zal wel, om met Zagaha's woorden te spreken ... valse hoop zijn!

Riet Kortekaas
25 februari 2005, 10:27
Ik heb hier maar 1 zin voor over:
SCHANDALIG DAT MENSEN DIT DURVEN TE PLAATSEN !!!!