PDA

Volledige versie bekijken : inlognaam bestaat niet meer

Marlon
25 februari 2005, 22:18
De inlognaam van mijn zus en haar man (Ron en Clair) bestaan niet meer op dit forum.
Heel vreemd want ze hebben in het verleden enkele berichten geplaatst.
Omdat ze een artikel wilde plaatsen hebben ze mijn naam gebruikt en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij.
Kunnen jullie voor hun nakijken waarom ze niet meer kunnen inloggen op hun naam en dit herstellen zodat ze zelf weer op het forum kunnen inloggen?
Ik had al een email naar jullie gestuurd maar heb nog geen antwoord van jullie mogen ontvangen

Beheerder
26 februari 2005, 19:49
Omdat deze vraag steeds meer voorkomt hieronder een uitgebreide toelichting:
De inlognaam van je zus (Ron en Clair) is verwijderd uit de database.
Dit komt omdat ze geen gebruik hebben gemaakt van het forum de afgelopen 6 maanden.
Als je 6 maanden geen gebruik maakt van het forum wordt automatisch de gebruiksnaam verwijderd uit het bestand.
Berichten die zijn geplaatst worden omgezet naar gast.
Het gebruikte IP adres die de berichten hebben worden omgezet naar ons IP adres.
Als je jezelf weer aanmeld en dezelfde gebruiksnaam weer neemt is het helaas niet mogelijk om de berichten weer om te zetten naar de gebruiksnaam.
Het verwijderen van de gebruiksnamen na 6 maanden is ervoor om te zorgen dat de gebruikersdatabase zo actueel mogelijk blijft.
Ook wordt er voor elk account bijna 1 Mb op de server gereserveerd voor het plaatsen van foto's en priveberichten.
Zo is er op dit moment een ruimte van 1 GB gereserveerd voor de forum en galerij gebruikers
Vandaar dat wij de gebruikersdatabase actueel houden.

Per dag ontvangen wij tientallen emails die wij uit selecteren op urgentie.
De gemiddelde behandelingstijd van een email die bij ons geen urgentie heeft bedraagt ruim 14 dagen.
Dat is lang maar niet te voorkomen omdat onze websites nog steeds een hobby is en geen broodwinning.
Kijk voordat je ons een email stuurt eerst bij De meest gestelde vragen over onze website(s) (http://www.bouvierkennel.nl/kennismaken/Sitevragen.htm) of bij Dit vraagt u ons het meest (http://www.bouvierkennel.nl/kennismaken/vragen.htm) of daar de vraag niet bijstaat.
De fotogalerij en het forum hebben een eigen helpfile.

Ronnie
4 mei 2005, 20:18
Hetzelfde is mijn broer nu ook overkomen.
Hij kan niet meer inloggen met zijn naam en ook niet meer de naam registreren.
Volgens de registratie is de naam al bezet.
Kan het zijn dat een ander de naam heeft genomen? en wat gebeurt er nu met zijn berichten?
Er staat bij zijn berichten gast geschreven maar dat is hij niet.
Door omstandigheden kon hij niet op het forum komen.
Kunt u mij helpen de naam terug te krijgen en de berichten weer op zijn naam te zetten?

Beheerder
4 mei 2005, 21:59
Je email is ook aangekomen en helaas is de gebruiksnaam door een andere gebruiker geregistreerd.
De berichten die je broer op het forum heeft gezet blijven nog staan alleen staat er nu Gast onder de naam van je broer.
Het is niet mogelijk om deze berichten allemaal om te gaan zetten naar de nieuwe gebruikersnaam.
De antwoorden van de rest van je vragen staan hierboven.

Elly de Roos
29 juli 2005, 19:52
hallo Anton,

Ik kreeg vanmiddag een melding dat iemand een reactie had gegeven op een foto van mij, maar toen ik de link aanklikte moest ik mij eerst registeren om bij de foto te kunnen komen. Ik deed mijn inlognaam en wachtwoord wat al bekend is bij julli invullen en kon toen verder, maar zo gauw ik afsluit en er weer op wil, krijg ik hetzelfde te zien. Ook als ik het vinkje weg haal, waar staat herinner mij. Hoe komt dit nu? Graag z.s.m. een antwoord.

Elly

Beheerder
29 juli 2005, 20:12
Hallo El,

Zie http://www.bouvierkennel.info/forum/showthread.php?p=6431#post6431

Sorry .......