PDA

Volledige versie bekijken : Bouvier Nieuws

Silvia Zuiderdijk
26 februari 2005, 08:58
Met alles ophef over een nieuw bouvierblad op dit forum is mij het bouviernieuws erg tegengevallen.
Ik had gehoopt dat de makers van dit nieuwe blad eindelijk woord bij daad voegde en meer leesplezier zou geven aan de liefhebbers thuis.
Ook jullie blad bestaat voor de helft uit advertenties en artikels die zo van het internet zijn afgeplukt.
De trilplaat is wel op elke website te lezen en jullie plaatsen het.
Als dit jullie idee is van het nieuwe bouvierblad dan kunnen jullie beter met de rasvereniging gaan samenwerken.
Een blad groter maken dan de bouvierclub wil niet zeggen dat het beter is.
Jammer dat jullie dezelfde koers hebben gekozen als de rasvereniging.
Het idee was goed maar jullie kiezen toch net als de rasvereniging voor advertenties en fokkers.

patrick
26 februari 2005, 09:18
Het blad is van de NBC, alleen een andere layout.

Marianne
26 februari 2005, 09:29
hallo silvia.

je kunt misschien toch maar beter eerst eens goed lezen voor je berichtje plaatst.
dit was gewoon het nieuwe bouviernieuws van de bouvierclub dus.
en ik moet zeggen dat het er al beter uitziet als het oude.

groetjes leon.

Marvin
26 februari 2005, 16:41
Ik ben het met je eens Leon,maar het is niet voldoende om de man achter dit nieuwe blad tegen te houden.
Ik ken hem ( Anton) uit de vergaderingen van het bestuur (NBG).
Jammer dat de NBC nu alles uit de kast gaat halen om een nieuw blad tegen te houden,praten had een betere oplossing geweest.
Ik durf te wedden dat hij al rekening heeft gehouden met deze stap.
Het bestuur onderschat de kennis en kunde van deze man.

Silvia Zuiderdijk
27 februari 2005, 09:52
:o :o SORRY !:o :o
Foutje van mij,
Ik was in de veronderstelling dat dit het nieuwe bouvierblad was.
Is er dan iemand die weet wanneer ik het nieuwe bouvierblad kan verwachten en hoe ik het kan krijgen??

magda
27 februari 2005, 12:27
Ook wij zouden graag willen weten wanneer en waar het nieuwe blad te verkrijgen is.