Volledige versie bekijken : de week van me broer boris
Alice
26 maart 2005, 23:53
het is nu zo ver broertje , de week is over ......... samen zijn we op deze wereld gekomen !!!!!!! en egg elke week hebben we er van genoten .
je rennen je streken alles hebben we van je vernomen !!!!!!
dus deze woorden zijn oprecht, we zullen het missen echt !!!!!
bij deze kanjer dikke wraffie knuffiesssssssssssss !!!!!!!!!
van je broertje ........ yutah - istra enneeeeeee de rest hierrrrrrrrrr
patrick
27 maart 2005, 08:02
Elke zondag genoten we van het prachtige verhaal, wat Boris allemaal uitspookte, in de week van Boris.
Van boevekwaad tot de leukste avontuurtjes, gecombineerd met hele mooie foto's.
Nu wordt Boris dus 3 jaar dus komt ie Boris........Gefeliciteerddddddddddd......
Loes en Ruben en Igor, en Boris, wij vonden het echt tof, en te gek om elke week de verhaaltjes te lezen.
Dus Loes en Ruben BEDANKT.....voor de vele inzet, en prestatie die jullie hebben neergezet.
DIE GEWELDIGE INZET VERDIEND DE GROOTSTE KAMPIOENSPRIJS DIE JE MAAR KAN BEDENKEN.
BOB (Best Of Boris)
Wie weet wordt het verhaal eens opgenomen in boeken, sterker nog verfilmd...(hihihihi)
Nogmaals .......Bedankt............
groetjes Patrick Miranda, Nick en Luuk, en natuurlijk niet te vergeten onze Boefie's Kelly en Donna.
http://members.home.nl/patrickmiranda/
Riet Kortekaas
27 maart 2005, 14:11
Heel erg bedankt Loes en Ruben voor al die weken Boris.
Elke week was het weer een feest om de week te lezen.
Wij weten 1 ding heel zeker en dat is dat wij Boris gaan missen.
Wij hopen je af toe nog eens tegen te komen in het echt of misschien wel op deze site.
Heel jammer dat het nu is afgelopen
Ik wil Boris en jullie bedanken voor alle avonturen die we mochten meebeleven met jullie.Bedankt voor alle inzet.Ik zal het wel missen net als vele anderen.Boris Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde boevejaren gewenst. Ik wens jullie het allerbeste met Igor en Boris, en nogmaals BEDANKT!!!!!
Jammer het is dan zo ver we hebben echt genoten van al je weeekies!!! Elke zondag avond of maandag zag ik mijn cootje al weer op zoek gaan naar de week van Boris en genieten dat ze deed!! Als ik het goed begreep kom je elk half jaar weer langs we zullen dan naar je uitkijken zodat we weer kunnen lezen en kijken wat voor een boefie streken je hebt uitgehaald!!!!!! Heel veel knuffiees voor jullie allemaal, de woefieees van Demy, groetjes van mijn baasjes rich&cootje. En natuurlijk ook GEFELICITEERD!!
Jan en Anja
28 maart 2005, 18:33
Lieve Boris, Loes, Ruben en Igor
Wij vinden het heel jammer dat jullie stoppen met de week van ..., maar begrijpen doen we het heel goed, want het is heel veel werk.
We hebben er super van genoten en voor ons was het ook enorm leuk te zien hoeveel onze Kay op jullie Boris lijkt. Door de week van Boris wisten we wat ons te wachten stond, hihihi!
Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Tot gauw!
Groetjes,
Jan & Anja en de boefies Bo en Kay!
Hoi boris
Alvast gefeliciteerd met je derde verjaardag. Je hoort dan volwassen te zijn,nou boris ik word 14 juni 3 jaar en heb samen met mijn vrouwtje jou trouw elke week gevolgd.
Veel boeven capriolen gelezen en veel herkenning
.Boris ik blijf nog lekker lang mijn vrouwtje en baasje vervelen want volwassen worden daar heb ik nog lang geen zin in.
Blijf jij ook nog maar lekker je capriolen uithalen en je baasjes bedankt voor al die weken ..... Wat een werk was dat.... stiekum kijk ik al weer uit naar het volgende stukje.Boris morgen een hele fijne dag toegewenst.
groetjes van el en een hele dikke knuuuuuuuuufffff van Bo-ghy voor jou en je baasjes
Wilma
1 april 2005, 17:45
Compliment voor de leuke film die een overzicht geeft van Boris.
Ik zal Boris echt gaan missen.
Boris gefeliciteerd met je verjaardag en zoals ik al schreef ik mis je nu al....
Marianne
1 april 2005, 17:59
hoi boris.
ik heb net je laatste weekje gelezen, en het 3 jarig overzicht.
wat was het een leuke tijd he?, en wat hebben we een plezier gehad met ons mooie groepje bouvierliefhebbers.
het klinkt een beetje droevig, maar aan alles komt een eind he.
mar en ik wilde je nog bedanken voor de leuke ervaringen en mooie tijd.
ik heb altijd graag je mooie showpakkie aangemeten, zodat je vrouwtje weer trots op je was, en mooie show resultaatjes met je kon halen.
nou veel plezier nog en tot binnenkort.
bedankt boris. groetjes leon en mar.
Ruben en Loes
1 april 2005, 18:38
Allemaal hartstikke bedankt voor de vetcoolgave reactie's!
Dikke Knufffff komttiieeee KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Boris