Volledige versie bekijken : Gefeliciteerd !!!!!!!!
Wilma
28 maart 2005, 11:30
Ik wil jullie feliciteren met het 12,5 jaar bestaan van jullie kennel.
Ik hoop dat ik nog lang mag genieten van jullie mooie website en jullie bouviers
Marianne
28 maart 2005, 12:48
hoi peet en toon.
van harte met het 12.5 jarige bestaan van jullie kennel.
ook van harte met alle mooie dingen die jullie bereikt hebben, met jullie hondjes, en deze prachtige website.
bij deze veel geluk, en dat de volgende 12.5 jaar net zo of nog succesvoller als de eerste mogen zijn.
veel geluk gewenst en tot snel.
lon en mar jullie vriendjes uit het zuiden.
marja wagemans
28 maart 2005, 14:59
Hoi Petra En Anton, Gefeliciteerd Met Jullie Kennel Jubileum En Nog Bedankt Voor Al Het Plezier Dat Ik Heb Op Jullie Web Site. Cu Groetjes Bert, Marja Bas En Chris
Dotje
28 maart 2005, 15:51
Hartelijk gefeliciteerd, en van harte bedankt voor de mogelijkheden van deze site. Mensen zoals jullie met het (boeven)hart op de juiste plaats...daarvan moesten er meer zijn!!!!
vele hartelijke groeten
Dotje en de boeven
Hoi Anton en Petra.
Ook van mij de felicititatie met jullie kennel verjaardag.
Ik ben een echte fan van jullie site ( en dan ook uiteraard jullie kennel) en ik hoop nog heel lang van jullie te mogen genieten.
Jullie zijn het voorbeeld voor veel andere kennels.
De liefde voor het ras spreekt uit jullie website.
Ook al ken ik jullie dan niet persoonlijk,jullie zijn voor mij het bewijs dat echte bouvierliefde bestaat.
Op naar de 25 ??? hoop ik.
Willem
28 maart 2005, 20:46
Beste Anton en Petra,
Namens mij een felicitatie voor jullie 12,5 jaar bestaan van jullie kennel.
Jullie mogen trots zijn dat jullie na 12,5 jaar bereikt hebben wat veel andere fokkers naar 30 jaar nog niet bereikt hebben.
Heel veel trouwe fans die uit plezier jullie website bezoeken en jullie complimenten brengen waar elke bouvierfokker van mag dromen.
Jammer dat de Nederlandse Bouvierclub al die jaren nooit enig woord over jullie hebben geschreven.
Nog erger zelfs jullie website boycoten.
Dat zal ze nooit lukken en iedereen weet wel waarom
Ik ben ( en ik denk veel andere bezoekers ook) van mening dat de rasvereniging hiermee zichzelf tekort heeft gedaan en nog steeds doet.
Maar dat hebben ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet door.
Als ik het voor het zeggen had dan zou ik jullie vandaag uitgebreid in het zonnetje hebben gezet namens de club.
Jullie brengen zoveel plezier en ontspanning voor ons ras naar buiten dat jullie dit meer dan verdient hebben
Maar ik weet dat dit nooit zal gebeuren daarvoor is teveel arrogantie voor aanwezig in onze rasvereniging.
Maar ik weet ook dat jullie weer met een prachtig project bezig zijn waar heel veel mensen straks met plezier gebruik van zullen maken.
Op naar de volgende 12,5 jaar en als jullie zo doorgaan als de afgelopen 12,5 jaar dan weet ik zeker dat jullie de topper van Nederland zullen worden.
Nou worden ik denk zelfs al dat jullie dat al voor veel bouvierliefhebbers zijn!
PETRA EN ANTON HEEL VEEL DANK VOOR AL JULLIE INZET VOOR ONS PRACHTIGE RAS DE BOUVIER
Marianne
28 maart 2005, 21:02
hoi willem.
geloof het of niet willem, ik ben het met elk woord wat je schrijft helemaal eens.
ik zou dit zelf niet beter kunnen verwoorden perfect dus.
groetjes leon.
corry van veen
28 maart 2005, 22:02
Hoi Anton en Petra
Ik wil jullie van harte feliciteren met het 12,5 jarig bestaan van jullie kennel.
En ik hoop dat er nog heel veel jaren zullen volgen.
Vooral met heel veel gezondheid voor jullie en jullie geliefde boeffies.
groetjes Corry
Ik sluit mij volledig aan bij Willem.
Petra en Anton nog veel gezonde jaren met de boefies !!
Wilma
28 maart 2005, 22:20
De felicitaties voor het 12,5 jarig bestaan.
Ook ik wil jullie bedanken voor jullie inzet voor het ras bouvier.
Een schande dat de bouvierclub totaal geen aandacht schenk aan de beste bouviersite van het internet.
Gelukkig hebben jullie de bouvierclub niet nodig en hebben jullie je bestaan voor mij meer dan bewezen.
Hartelijk Gefeliciteerd met het 12,5 jarig bestaan van jullie kennel!!
En bedankt dat we van jullie website gebruik kunnen maken, ga vooral zo door.
groetjes Nanc
Ruben en Loes
30 maart 2005, 00:11
Anton en Petra
Van harte gefeliciteerd met het 12.5 jaar bestaan van de kennel!!! Hele dikke knuffels van ons hier uit Zaandijk komttiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Groetjes van Ruben en Loes igor en Boris
Fan vanaf het eerste uur!
Bedankt voor de mooie jaren dat ik heb mogen genieten van jullie prachtige website en jullie bouviers.
Het is al vaak over jullie geschreven en gezegt maar jullie zijn een toppertje.
Ik hoop nog lang te mogen genieten van jullie bouviers en jullie website
Saron
4 april 2005, 22:08
Ik ben wat laat maar wil jullie toch nog feliciteren.
Ik heb heel veel kennis opgedaan op jullie website en ben al helemaal verslaaft aan jullie bouvierkaarten site.
Op nog veel mooie jaren
beetje laat maar gefeliciteerd! cootje is helemaal verslaafd aan de site er gaat ook bijna geen dag voorbij dat ze toch weer even moet kijken!! heel veel knuffies en woefieees aan alle boefies! Demy