+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Wat is er veel veranderd in 15 jaar

-Forumbeheerder- Beheerder's schermafbeelding
    Weblogartikelen
    3

Post Wat is er veel veranderd in 15 jaar

Het is bijna 21 mei 2010 en voor degene die ons al jaren volgen weet dat 21 mei een speciale datum is.
    Op 21 mei 1995 deden wij onze intrede op het internet met een eerste website.
    Knarsende modems en een ruimte van 0,5 MB was het waar we het mee moesten doen.
    De prijs 35 gulden per maand met nog beperkingen ook op het gebruik.
    Hoe anders was het toen.
    Je kon alles publiceren en er was bijna niemand die op je lette.
    Want nee pups en honden op internet plaatsen dat deed je als fokker niet.
    Je gelooft het niet meer maar wij zijn in die tijd voor gek verklaart en er werd schande over gesproken om zo je honden op een pagina te plaatsen.
    Maar nu.....
    21 mei 2010 inderdaad een milepaal 15 jaar online
    De wereld is omgedraait.
    Geen website voor je kennel en je telt niet meer mee.
    0, 5 MB ?
    Inmiddels staan de eerste HD films op de kennelwebsite met een omvang tussen de 200 en 400 MB
    Iets publiceren?
    10 keer nadenken of het wel kan of mag want voor je het weet is er weer iemand over de zeik of valt er een brief van een advocaat op de deurmat.
    De prijs ligt inmiddels honderden euro hoger voor een beetje knappe server.

Er is heel veel veranderd de afgelopen 15 jaar.
    Internet is algemeen goed geworden en soms is dat best wel jammer.
    Wat 15 jaar geleden is gestart proberen we in stand te houden.
    Op onze websites ben je binnen in onze vituele kennel.
    Daar ontvangen we graag leuke en gezellige mensen.
    De vraag is wat je zou doen als je zelf thuis gasten ontvangt die zich niet gedragen.

Kijk zo werp je anno 2010 ineens een andere blik op.
    Wat is er veel veranderd.

Meer lezen over de geschiedenis van onze websites?
    Bekijk deze pagina.

Standaard

Natuurlijk wil ik jullie feliciteren met 15 jaar op internet.
    Ik volg jullie al jaren en ik ben niet voor niets moderator bij jullie op het forum geworden.
    Voor mij behoren jullie tot de top website van Nederland.
    Dat wordt bewezen door websites die veel van jullie kopieeren.
    Op naar de volgende 15 jaar waar ik van hoop deel te mogen uitmaken.

Moderator

Standaard

Mag ik daar mijzelf bij aansluiten

Hoofdredactrice Boe4 Ruben en Loes's schermafbeelding

Standaard

He Anton en Petra,

Van harte gefeliciteerd 15 jaar online met zo'n prachtige steeds weer vernieuwende en up to date site is niet niks! Daar zitten vele uren werk en geld in, en dat kan je alleen maar bereiken als je met hart en ziel voor dit prachtige ras staat! Vele mensen genieten van de site, de spelletjes en de informatie....je kan lief en leed delen en er is altijd wel iemand bereid je antwoord te geven op welke vraag dan ook.

8 jaar geleden wilde we eigenlijk een bouvier erbij... je tikte bij een bekende zoekmachine bouvier in en ja hoor daar kwam jullie site (toen nog samen met jullie kennel) naar voren, ook hadden jullie toen nog 2 reutjes over en zo zijn kwamen wij bij jullie thuis..... en hebben wij onze Boris die bij jullie gekocht, en als wij puppyknuffelde smiddags bij jullie en we kwamen weer thuis, hup dan ging de PC aan die natuurlijk opstartte met jullie site (en een speciale melodie die als die in je hoofd zat er niet meer uit kwam hihihi) en konden wij de foto's die Anton die middag gemaakt had weer terug zien. Dat is nu 8 jaar terug en toen al was Anton altijd al druk bezig met zijn site en dat is in al die tijd dat wij jullie kennen nog niet veranderd.... ik hoop dat Anton nog lang door mag gaan met de site, want het is niet meer in te denken dat hij niet meer zal bestaan.

Anton en Petra nogmaals van harte gefeliciteerd met het 15 jaar bestaan.

Groetjes en een dikke kussssss en een dikke knuffel van onze Xero
    Loes Ruben en Xero
    Onze lieve Xero-Jadon zijn site is www.xero1.nl
    Voor altijd in ons hart: Donar en Igor Crash v.d Bielshoeve en Boris-Istra v.h. Cupressocyparis Hof

Commissie Herplaatsing Boe4 annebasco's schermafbeelding
    Weblogartikelen
    14

Standaard

Van Harte Gefeliciteerd met de prachtige websites en op naar de volgende mijlpaal!
    Er is inderdaad zoveel veranderd in die jaren, ik begon in 1990 ook met een PC met een harde schijf van 20 MB, maar met de Word Perfekt bestandjes van toen was het nog ruim voldoende ook en digitale fotobestanden, ja die hadden we nog niet.
    En de tarieven van internetten die logen er niet om, dus alleen het hoog nodige werd opgezocht.
    Ik ben benieuwd wat er de volgende 15 jaar allemaal weer gaat veranderen......

Goldmember loraine's schermafbeelding

Standaard

Proficiat met 15 jarig jubileum......
    Werkte toen pas net met een pc, laat staan dat ik van internet had gehoord.
    Heb "pas" sinds 2005 een pc...en onze dochters van 10 jaar moet ik er zelfs af en toe bij roepen...haha.
    Alle gekheid op een stokje, vind het een leuk forum, waar je veel info vanaf kan halen.
    Er is zelfs een "klik" tussen sommigen, dat uit zich in wandelingen enz. Privémailtjes over en weer.
    Blijf zeker nog maar zo'n 15 jaar doorgaan. Toppie
    Puffels van Loraine en Rodan

Standaard

Ik weet het nog goed hoe wij met onze eerste computer aan het klungelen waren om een programma te starten.
    Jullie waren toen 1 van de weinig websites die over een bouvier informatie brachten.
    Het was een mooi gezicht om te zien hoe jullie steeds beter en mooier werden met de site.
    Ik ben eigenlijk pas echt fan van jullie geworden toen het bouvierforum niet meer op jullie eigen website stond.
    Ondanks dat er inmiddels meer websites zijn over de bouvier blijven jullie voor mij de beste en mooiste bouviersite houden.
    Dat ik daar niet de enigste in ben zie ik terug op websites die proberen een kopie van jullie te zijn.
    Wat ik minder leuk vind en voor jullie rot moet zijn is dat er mensen zijn bijgekomen die jaloers op jullie zijn.
    Misschien bedoelen jullie dat wel in jullie bericht.
    Daarom wil ik op deze speciale dag voor jullie nog eens onderstrepen dat ik jullie fantastisch websites vindt hebben waar ik met veel plezier elke dag een bezoekje breng.
    Gefeliciteerd met de 15 jaar en op naar de volgende 15 jaar.

Goldmember Anita's schermafbeelding

Standaard

15 kaarsjes voor 15 jaar genieten van een geweldige site ik kom al heel wat jaartjes langs en altijd met heel veel plezier er is bergen informatie te vinden en een rijkdom aan foto,s en niet te vergeten om heerlijk te ontspannen de spelletjes waar ik graag vertoef kortom er is voor een ieder wat te vinden de snelkoppeling staat al jaren op mijn scherm en zal er blijven staan zolang deze site zal bestaan.

Anton en Petra van harte gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal bedankt kanjers

Liefs Anita en een dikke feestknuffel van Merel
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Laatst gewijzigd door Anita; 21 mei 2010 om 23:04
    Liefs Anitaxxx en een dikke knuffel van Merel
    http://anitaxxx.blogeiland.nl/

Goldmember Wilma's schermafbeelding
    Weblogartikelen
    1

Standaard

Zoals vele weten al een fan van het eerste uur.
    Heerlijk om dagelijks de berichten te lezen en de foto's te bewonderen die zijn geplaatst.
    Zou niet zonder het forum kunnen en hoop er nog lang van te mogen genieten.
    Bedankt Anton en Petra voor al die fijne jaren dat jullie de gelegenheid geven om mijn liefde voor de bouvier te delen.
    Bij mij staat jullie site als favoriet.
    Groetjes van Wilma

Goldmember Dazzle's schermafbeelding

Standaard

Wil jullie van harte feliciteren, 15 jaar online een absolute mijlpaal!
    Bedankt voor alle inzet en dat we nog lang hiervan kunnen genieten.
    Groetjes, Yvonne en een poot van Dazzle
    In liefdevolle herinnering: Kitt 13/03/2000-7/07/2010

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten